چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 28142
آیت‌الله سبحانی:

میلاد پیامبر اکرم(ص) مهر بطلان بر جاهلیت بود

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: میلاد پیامبر اکرم(ص) بزرگ‌ترین عید ما است، زیرا دنیایی که در تاریکی، بت‌پرستی، جهل و آدمکشی بود، به‌واسطه میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) نجات پیدا کرد.
میلاد پیامبر اکرم(ص) مهر بطلان بر جاهلیت بود
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره موضوع گیری برخی از افراد در برابر برگزاری جشن میلاد حضرت رسول(ص) اظهار داشت: میلاد پیامبر اکرم(ص) در هفدهم ربیع‌الاول است، شیخ سعودی نعره کشیده که اتفاق میلاد پیامبر اکرم(ص) حرام است.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیات قرآن افزود: در سوره مائده آمده ذکرشده است که است که خداوند برای حواریون غذای آسمانی فرستاد و حضرت عیسی(ع) آن روز را جشن گرفت و مسیحیان این روز را همیشه جشن می‌گیرند بنابراین جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) کمتر از مائده آسمانی نازل‌شده بر حواریون نیست، میلاد پیامبر اکرم(ص) جهان و دنیا را روشن و جهان را جهان الهی کرد و نعمتی ارزشمندتر از نعمت نازل‌شده بر حواریون است.
 
وی تصریح کرد: میلاد پیامبر اکرم(ص) بزرگ‌ترین عید ما است، زیرا دنیایی که در تاریکی، بت‌پرستی، جهل و آدمکشی بود، به‌واسطه میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) نجات پیدا کرد.
 
آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: حب پیامبر اکرم(ص) یکی از فرایض ماست زیرا اگر آیات نازل‌شده درباره رسول اکرم(ص) را بخوانیم متوجه می‌شویم حب نبی فریضه است، البته این حب عملی است و به معنای این است که باید به‌فرمان پیامبر اکرم(ص) گوش دهیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgxq9x.ak97t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما