جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 28194
نماینده قم درمجلس:

آمریکا 90 هزار میلیارد ریال برای شبکه های فارسی زبان هزینه می کند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی،گفت: آمریکا ماهانه بیش از 90 هزار میلیارد ریال برای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مخالف نظام اسلامی هزینه می کند.
آمریکا 90 هزار میلیارد ریال برای شبکه های فارسی زبان هزینه می کند
به گزارش قم نیوز ، \'احمد امیر آبادی فراهانی\' پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت 19 دی و جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم با بیان اینکه این رقم با بودجه صدا و سیما قابل مقایسه نیست،اظهار داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی با این همه شبکه های ملی و استانی که دارد تنها در ماه 16 هزار میلیارد ریال بودجه در مجلس شورای اسلامی برای آن تصویب می شود.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی میان مسلمانان از طریق راه اندازی شبکه های ماهواره ای به نام شیعه، تصریح کرد: دشمن با تاسیس و راه اندازی شبکه های فارسی زبان و تغذیه مالی آنها تلاش دارد، تا با اهانت به مقدسات اهل سنت در این شبکه ها بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.
 
وی با اشاره به هفته وحدت،تصریح کرد: در حالی که برادران اهل سنت 12 ربیع الاول و شیعیان 17 ربیع الاول را مصادف با میلاد پیامبر می دانند،حضرت امام(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب این فاصله زمانی را برای نزدیکی و اتحاد مسلمانان به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.
 
امیرآبادی با اشاره به تلاش دشمنان بویژه انگلیسی ها برای تفرقه بین مسلمانان،تصریح کرد: انگلیسی ها همواره به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بودند، تا از این راه بتوانند منابع زیر زمینی مسلمانان را غارت کنند.
 
این نماینده مجلس ،کار اختلاف افکنی بین اهل سنت و شیعیان را دو سویه خواند، و افزود: متاسفانه هم بین اهل سنت و هم بین شیعیان کسانی هستند، که در راستای نقشه های دشمنان به اختلافات بین این دو گروه دامن می زنند.
 
وی با اذعان به وجود برخی سلایق و اختلاف نظرها بین شیعه و سنی، تصریح کرد: باید فارغ از این اختلافات تنها به نقاط مشترکی که بین این دو گروه وجود دارد تکیه کرد تا امر وحدت اسلامی محقق، و تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.
 
امیرآبادی منشا تمام حوادث تروریستی و کشتارهایی که در کشورهای مختلف منطقه صورت می گیرد، را بروز اختلافات میان مسلمانان،تصریح کرد: وقتی یک نفر از شیعیان
 
مطلبی که اختلاف بر انگیز است را مطرح می کند، پیامد خونبار آن را می توان در کشورهای مختلف منطقه مانند عراق و پاکستان با کشتار شیعیان مشاهده کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه بصیرت،افزود: در دو واقعه 9 دی و 19 دی مردم به خاطر توهینی که به اعتقاداتشان شده بود، به صحنه آمدند.
 
وی با اشاره به چاپ مقاله ای موهن و توهین آمیز به ساحت مرجعیت و روحانیت در روزنامه اطلاعات در سال 56 و همچنین فتنه 88 و بویژه وقایع عاشورای آن سال به عنوان دو عامل خروش مردم در 9 و 19 دیماه،تصریح کرد: صحنه گردان اصلی این اهانت های صورت گرفته به اعتقادات مردم ،آمریکا بوده است.
 
نماینده قم درمجلس با بیان اینکه در عاشورای 88 اراذل و اوباش با حمایت خارجی ها به امام امت و عاشورای حسینی توهین کردند،افزود: مردم با راهپیمایی خود در 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و چشم فتنه را کور کردند.
 
وی با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از فتنه گران در حوادث سال 88،تصریح کرد: در آن سال سفارتخانه های برخی کشورهای همپیمان آمریکا در اختیار فتنه گران قرار گرفت، و حتی بسیاری از کارمندان این سفارتخانه ها همراه با اراذل و اوباش در خیابان ها به فتنه گری و آشوب پرداختند.
 
این مراسم به همت مجتمع فرهنگی تبلیغی نور و ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم ترتیب یافته بود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdof0x.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما