سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 28313
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در قم:

فرماندهان نیروی انتظامی با ریشه‌های جریان تکفیری آشنا می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: به سبب برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری، مباحث شناخت تفکیری‌ها و ریشه‌های آن‌ها در دوره‌های بصیرت ناجا آموزش داده می‌شود.
فرماندهان نیروی انتظامی با ریشه‌های جریان تکفیری آشنا می‌شوند
به گزارش قم نیوز ، سردار حسین اشتری که در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جانشینان فرماندهان ناجا در سراسر کشور به مدت یک هفته در قم دوره بصیرت را طی می‌کنند و امروز خدمت حضرت عالی رسیده‌اند.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: برگزاری دوره‌های حفظ قرآن، رونق خیلی خوبی در ناجا داشته و دارد و آمارها حاکی از شرکت بیش از 42 هزار نفر در دوره‌های قرآنی دارد.
 
اشتری خاطرنشان کرد: در دوره بصیرت مباحث متنوعی در طول یک هفته از قرآن و مباحث عقیدتی گرفته تا مباحث اخلاقی تدریس می‌شود و اخیراً به سبب برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری، مباحث شناخت تفکیری ها و ریشه‌های آن‌ها نیز به این دوره اضافه شده است.
 
وی تصریح کرد: دوره‌های بصیرت با توجه به وسعت، تنوع و مشکلات کاری فرماندهان نیروی انتظامی، فرصت خوبی است تا علاوه بر کسب فیض از بارگاه کریمه اهل بیت(س) از مسائل روز نیز آگاه شوند و با کوله باری از معارف و آموخته‌ها، برای ادامه راه تلاش کنند.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور رهنمودهای مراجع را چراغ راه نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: توجه به فرمایشات مراجع سبب موفقیت ناجا در انجام مأموریت‌های محوله می‌شود و از این رو برای بهره مندی از فرمایشات حضرت عالی خدمت شما رسیده‌ایم و از خداوند متعال خدمت بیشتر به مردم را خواستار هستیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgww9x.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما