پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 28363
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

۹۰ هزار طلبه خانم از حوزه‌های علمیه فارغ التحصیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیری حوزه‌های علمیه خواهران از فارق التحصیلی ۹۰ هزار طلبه خانم از حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.
۹۰ هزار طلبه خانم از حوزه‌های علمیه فارغ التحصیل شدند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام محمود رضا جمشیدی ظهر امروز در نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: بیش از 70 هزار طلبه و 467 واحد آموزشی ویژه خواهران در کشور وجود دارد که در زمینه نشر علم در کشور فعالیت می‌کنند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: ما در زمینه حوزه علمیه خواهران رقابتی را با حوزه علمیه برادران نداریم و تنها اهداف سیاست گذاری حوزه علمیه را پیش می‌بریم.
 
جمشیدی با اشاره به تحصیل طلاب خواهر در حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: 90 هزار خواهر طلبه از حوزه علمیه خواهران در کشور فارغ التحصیل شده‌اند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد: امروز خود زن‌ها مخاطبان اصلی تهاجم فرهنگی هستند که هم نقطه هدف هستند و هم ابزار تهاجم فرهنگی که این موضوع اهمیت مقابله با تهاجم فرهنگی را می‌رساند.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های خواهران طلبه در فضای مجازی برای تبلیغ دین تصریح کرد: 4 هزار خواهر طلبه در فضای مجازی به فعالیت تبلیغی مشغول هستند که هرماه حدود 4 میلیون نفر از محتوای این آثار فرهنگی مجازی بازدید می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه با تاکید بر فعالیت‌های خواهران طلبه در عرصه تبلیغ اظهار داشت: حدود 600 هزار فرصت تبلیغی توسط خواهران طلبه اداره می‌شود و آن‌ها در این زمینه فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: قریب 22 هزار خواهر طلبه در مدرسه‌های کشور در زمینه کارهای تبلیغی و نماز جماعت مشغول به فعالیت هستند که البته این تعداد ناچیز است و نیاز بیشتری در مدارس احساس می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbffb5.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما