يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 28398
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم خبر داد

384 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی هفته گذشته قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: بر اثر وقوع حوادث ترافیکی هفته گذشته در قم 384 نفر مصدوم شدند.
384 مصدوم حاصل حوادث ترافیکی هفته گذشته قم
به گزارش قم نیوز، محمد جواد باقری امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، با تبیین حوادث هفته گذشته اظهار کرد: براثر وقوع حوادثی که در این مدت به وقوع پیوست دو نفر کشته و 384 نفر مصدوم شدند.
 
وی با اشاره به ماموریت‌های شهری و جاده‌ای افزود: در این مدت 6 هزار و 392 تماس با اورژانس 115 برقرار و منجر به انجام 341 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شد که از این شمار 289 ماموریت شهری و 52 ماموریت جاده‌ا‌‌ی صورت گرفت.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم شمار مصدومان این حوادث را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: 161 مصدوم به صورت سرپایی و 223 مصدوم نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.
 
وی با اشاره به مهم‌ترین حوادث هفته گذشته بیان کرد: براثر برخورد چند دستگاه خودرو در محور سلفچگان – ساوه، یک مرد 35 ساله بر اثر شدت آسیب‌ها و جراحات وارده کشته شد.
 
باقری وقوع حادثه دیگری را در همان روز مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر برخورد نیسان – کامیون که در اتوبان قم – کاشان رخ داد، یک مرد 30 ساله کشته و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح شد.
 
وی به حادثه واژگونی پراید در قم اشاره و بیان کرد: این حادثه که در عوارضی قم – تهران رخ داد، هفت مجروح برجای گذاشت و مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی نکویی قم انتقال یافتند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطر نشان کرد: 213 مورد از ماموریت‌های انجام شده و 242 مصدوم ناشی از این حوادث به موتورسیکلت‌سواران اختصاص داشت.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjote8.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما