سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 28460
نماینده مردم قم در مجلس:

توهین به ساحت نبی‌ مکرم اسلام(ص) برگی از سناریوی اسلام هراسی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحشت غرب از گسترش اسلام در کشورهای مختلف دنیا گفت: توهین نشریه فرانسوی به نبی مکرم اسلام برگی از سناریوی اسلام هراسی غربی‌ها است.
توهین به ساحت نبی‌ مکرم اسلام(ص) برگی از سناریوی اسلام هراسی است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: این توهین‌ و جسارت‌ها برای نخستین بار نبوده و برای آخرین بار هم نیست چرا که غربی‌ها و دشمنان از اسلام ناب محمدی هراس دارند.
 
وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال از بین بردن اسلام و نشان دادن مسلمانان به گونه دیگری در جهان هستند گفت: اسلام هراسی را استکبار از مدت‌ها پیش آغاز کرده است و این مسئله مربوط به امروز و سال‌های گذشته نیست.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی داعش را نیز ابزاری در راستای همین هدف‌ دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با داعش می‌خواستند به مردم دنیا نشان دهند که اسلام دینی خشن و مسلمانان افرادی متحجر هستند.
 
وی تصریح کرد: موضوع سلمان رشدی که امام خمینی(ره) حکم به مرتد بودن آن از دین اسلام دادند و فرمان قتل وی را صادر کردند حکمی ماندگار بود چرا که موجب شد دشمنان اسلام بیش از این جرات جسارت به دین اسلام را نداشته باشند و همین حرف امام موجب رعب و ترس در دل آنها شد که مسلمانان نسبت به مقدسات و ارزش‌های خود بی تفاوت نیستند.
 
امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه این توهین‌ها در ابعاد فرهنگی در نشریه فرانسوی انجام شده است‌ گفت: این اقدامات در راستای اسلام هراسی بوده و زیر نظر سازمان‌های جاسوسی در منطقه از جمله موساد صورت می‌گیرد و با این کار به دنبال ضربه زدن به اسلام از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستند.
 
وی دین اسلام را در حال حاضر جزو ادیانی با گرایش بالا در بین مردم جهان دانست و اظهار کرد: غربی‌ها با اسلام هراسی به دنبال این هستند که از پیروان دین اسلام و افرادی که به سمت دین اسلام گرایش می‌یابند کم کند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مستکبرین عالم تنها مانع خود در دنیا را اسلام می‌دانند با توجه به همین مسئله با توهین و جسارت به دین اسلام و مقدسات می‌خواهند محبوبیت اسلام را در جهان کم کنند.
 
وی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان در مورد گرایش مردم کشورهای مختلف دنیا به دین اسلام گفت: تحقیقات نشان می‌دهد هر روز بر پیروان دین اسلام در کشورهای غربی افرایش می‌‌یابد و روش غربی‌ها برای اسلام هراسی در دنیا اشتباه است چرا که این روش به جای اینکه از پیروان و هواداران دین اسلام در جهان کم کند شاهد افزایش مسلمانان در دنیا هستیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjyxe8.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما