چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 28493
نائب‌رئیس مجلس

غرب برای حمایت از منافع رژیم صهیونیستی ساحت پیامبر اسلام (ص) را هدف گرفته است

قم نيوز : قم نیوز:: نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب برای کاهش آسیب‌های جدی که متوجه منافع نامشروع او شده و تهدیدهایی که به‌وسیله بیداری اسلامی و بازگشت به هویت دینی و اسلامی متوجه رژیم صهیونیستی شده است به ساحت مقدس پیامبر(ص) اهانت کرد.
غرب برای حمایت از منافع رژیم صهیونیستی ساحت پیامبر اسلام (ص) را هدف گرفته است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت‌و‌گو با تسنیم در قم، با اشاره به هجمه‌‌های ایجاد شده به دین اسلام و کاریکاتور نشریه فرانسوی علیه پیامبر گرامی(ص) اظهار داشت: با توجه به بازگشت امت اسلام به هویت اسلامی خویش و تحولات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دنیای اسلام و آثار سیاسی و اجتماعی و اقتصادی این تحولات در رویارویی امت اسلام با زیاده‌خواهی دنیای غرب و تهدید منافع نامشروع آنها در جهان اسلام شاهد عکس العمل و واکنش‌های غیرمنطقی از سوی غرب دربرابر این رویداد‌ها بوده‌ایم که شاید در عرصه فرهنگی نقطه آغاز اقدامات علیه اسلام سلمان رشدی است.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و نظامی هم در منطقه شاهد سیاست‌های خصمانه دشمن هستیم، غرب برای برون‌رفت از این تنگنا‌ها و کاهش آسیب‌های جدی که متوجه منافع نامشروع او شده و تهدیدهایی که به‌وسیله بیداری اسلامی و بازگشت به هویت دینی و اسلامی متوجه رژیم صهیونیستی شده دست به اقداماتی می‌زند که نمونه آن اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) است.
 
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به اقدامات غرب جهت مقابله با نشر و گسترش اسلام در ملت‌های جهان بیان کرد: حکام وابسته به غرب در منطقه در معرض آسیب‌ها و فروپاشی‌ها و تهدید‌های جدی قرار گرفته‌اند و در نتیجه اقدام به رشد و گسترش اندیشه‌های رادیکال و تفکرات انحرافی به نام اسلام می‌کنند و با حمایت از چهره سیاه جریان‌های سیاسی وابسته به غرب همانند القاعده و داعش جهت وارونه نشان دادن اسلام واقعی و در نتیجه ایجاد نفرت از دنیای اسلام می‌کنند.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مقابله با اقدامات ضداسلامی عنوان کرد: دشمنان درصدد ایجاد شکاف بین پیروان ادیان الهی هستند و در همین راستا با بستر سازی مناسب برای ایجاد شکاف راه را برای حرکت‌های مذبوحانه جدیدی هموار کرده‌اند که جریان تروریستی فرانسه در همین چارچوب قابل تحلیل است.
 
وی با تأکید بر دست داشتن غرب در پروژه تخریب چهره رحمانی اسلام میان ملت‌های جهان تصریح کرد: این جریان قبلاً با مدیریت غرب شکل گرفته و سازمان دهی شده و راه برای حرکت‌های تروریستی مستقیم و غیرمستقیم آنها هموار شده است و از این نقشه طراحی شده برای سیاه نشان دادن چهره نورانی اسلام بهره می‌گیرند و مسیر را جهت اهانت به پیامبر(ص) هموار می‌کنند که به منافع شوم خود دست پیدا کنند.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مثبت تحرکات ضداسلامی غرب برای دین اسلام اظهار داشت: این گونه اقدامات سبب رشد و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و توجه بیشتر جهانیان به دنیای اسلام می‌شود.
 
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: پس از روشن شدن چهره واقعی اسلام و حقیقت دین، دنیای غرب تلاش می‌کند تا با ایجاد شکاف بین انسان‌های جویای حقیقت به‌وسیله دستگاه‌های امنیتی و سازمان‌ها و سرویس‌های جاسوسی زمینه مقابله با اسلام را فراهم کند.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت وحدت میان ملت‌های مسلمان بیان کرد: امیدواریم‌‌ همان گونه که در گذشته مقاصد دشمنان جهت مقابله با نشر دین اسلام تحقق نیافت در آینده هم شاهد بر ملا شدن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه دین اسلام باشیم که این موضوع کنار آگاهی مسلمانان و پیروان ادیان الهی از نقشه‌های شوم دشمن تحقق پیدا می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر دل‌های موحدان عالم به یکدیگر نزدیک شود سبب انزوای اردوگاه کفر و جریان‌های پلیدی که منافع ملت را به نام خودشان مصادره می‌کنند می‌شود و دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای به دین اسلام وارد کند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmjd0.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما