شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 28553
رئیس مجمع بسیج عالی استان قم:

اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشانه ناتوانی دشمن است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع بسیج عالی استان قم گفت: مواردی از جمله توهین به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و فعالیت‌های داخلی علیه هفته وحدت نشان‌دهنده ناتوانی دشمن است.
اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشانه ناتوانی دشمن است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌ها و توطئه‌های دشمن برای تضعیف آموزه‌های اسلامی و تخریب آرمان‌های مقدس این دین مبین اظهار کرد: مواردی از جمله توهین به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و فعالیت‌های داخلی علیه هفته وحدت نشان دهنده ناتوانی دشمن است.
 
وی حلقه‌های صالحین را بهترین ساختار تربیتی موجود دانست و اضافه کرد: حلقه‌های صالحین با توجه به رسالت خود باید در عرصه مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی دشمن فعالیت داشته باشند، به همین علت باید به افزایش کیفیت و کمیت این حلقه‌های تربیتی توجه شود.
 
رئیس مجمع بسیج عالی استان قم با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال تخریب چهره اسلام است، تصریح کرد: فعالیت دشمن در پروژه اسلام‌هراسی برای همگان بارز است و در این راستا نیز اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند با فعالیت‌های خود به جایی نخواهد رسید، گفت: انتشار کاریکاتور موهن به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو اقدام محکومی است که عاملان آن باید مجازات شوند.
 
جوشقانیان یادآور شد: حرکت‌های مردمی در جوامع اسلامی برای محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز دشمن به آنها اثبات کرده است که با اینگونه اقدامات فقط خشم مسلمانان را بیشتر خواهد کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcc1pqi.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما