سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 2856
به مناسبت نهم دی ماه صورت می‌گیرد؛

پخش ویژه برنامه "حماسه دی" از رادیو معارف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف از تولید ویژه برنامه به عنوان «حماسه دی» از رادیو معارف خبر داد.
پخش ویژه برنامه "حماسه دی" از رادیو معارف
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی امروز با اشاره به تولید برنامه صبح روشن اظهار کرد: این برنامه به بحث گسترش اخلاق اسلامی با نگاه و رویکرد اصلاح رفتار عمومی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه از کارشناسان حوزه روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و دین‌شناسی استفاده شده که به معرفی الگوهای رفتاری به ویژه اهل بیت(ع) می‌پردازند.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف ادامه داد: این برنامه روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۰ به صورت زنده از سوی گروه فرهنگ و ادب رادیو معارف پخش می‌شود.
وی به برنامه نمایشی باغ تماشا اشاره کرد و افزود: این برنامه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ از رادیو معارف پخش می‌شود و نگاه در این برنامه الگوسازی بوده و تلاش شده رفتار معصومان و بزرگان دین مانند شهید دستغیب در قالب نمایش ارائه شود.

عظیمی با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: ویژه برنامه‌ای به عنوان حماسه دی از ساعت ۱۰ تا ۱۱ روز جمعه ۹ دی از رادیو معارف پخش می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مباحث وحدت، اقتدار و ولایت‌مداری امت و جامعه اسلامی، دشمن‌شناسی و اثر آن در وحدت و اطلاع‌رسانی، بیداری اسلامی در این برنامه مطرح و گوشه‌هایی از حماسه ۹ دی بازخوانی می‌شود.

مدیر طرح و ارزیابی رادیو معارف با اشاره به دیگر برنامه‌های تولید شده برای حماسه ۹ دی عنوان کرد: پیام ولایت عنوان ویژه برنامه دیگری بوده که شامل گزیده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون حماسه بزرگ ۹ دی است که پیش از خبر سراسری ساعت ۱۴ از سوم تا نهم دی پخش می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه راهبرد یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که اندیشه‌‌های راهبردی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را تبیین و تحلیل کرده و به بحث محوریت ولایت و ولایت فقیه در اقتدار وحدت اسلامی می‌پردازد.

عظیمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به رویکرد برنامه‌ها در ایام محرم گفت: برنامه بر بال سخن یکی از برنامه‌های ویژه ایام محرم است که پیرامون قیام امام حسین(ع)، آثار تربیتی این قیام و پیام‌های عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه خلوت انس نیز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، زیارت ناحیه مقدسه و مربوط به امام حسین(ع) را پخش می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.pqia2bq4ela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما