سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 286
فوتسال صبای قم؛

وحدت، قهرمان تنیس نوجوانان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از قهرمانی وحدت در پایان رقابت 14 تیم در مسابقات تنیس باشگاه‌های قم خبر داد.
وحدت، قهرمان تنیس نوجوانان قم شد
به گزارش قم نیوز، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: برگزاری رقابت های قهرمانی هر رشته در سطح استان یکی از اهداف و برنامه های مهمی است که از سوی اداره کل ورزش و جوانان به منظور توسعه بیش از پیش ورزش قم به هیئت ها ابلاغ شده است.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: تیم های حاضر در گروه های دو گانه مسابقات قهرمانی نوجوانان تنیس استان قم به شکل دوره ای با یکدیگر رقابت کردند تا در نهایت از هر گروه تیم های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شدند.

وی افزود: بعد از اینکه چهره تیم های صعود کننده از گروه های دو گانه به مرحله نیمه نهایی مشخص شد، برای حفظ جذابیت بازی ها، برنامه ریزی به شکلی بود که تیم های شرکت کننده بازی ها را به شکل دوره ای برگزار کنند.

خاتمی ابراز داشت: در پایان مرحله نهایی این مسابقات که با شرکت چهار تیم برگزار شد، تیم تنیس نوجوانان وحدت قم با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه تیم های تنیس خورشید در جایگاه دوم قرار گرفت و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد والبته تیم های صدرا و شهید حیدریان در جایگاه های سوم و چهارم ایستادند.

وی ادامه داد: خوبی برگزاری رقابت‌های قهرمانی در سطح استان این است که بهترین تنیس بازان فعال در رده سنی نوجوانان در رقابتی نزدیک و جذاب در قالب لیگ در کنار یکدیگر حضور یافته و می‌توانند استعداد و توانمندی خود را به خوبی نشان دهند.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: امسال استقبال از رقابت‌های تنیس باشگاه‌های استان قم در رده سنی نوجوانان بسیار فراتر از سال گذشته است و بر همین اساس در فراخوانی که برای ثبت نام تیم‌های شرکت کننده اعلام کردیم، ۱۴ تیم حضور یافتند.

وی ادامه داد: ۱۴ تیم حاضر در مسابقات قهرمانی تنیس رده سنی نوجوانان باشگاه های استان قم در حالی در رقابت‌های امسال لیگ را برگزار کردند که تیم‌های شرکت کننده در دو گروه هفت تیمی برای صعود به مرحله بعد به رقابت پرداختند.

خاتمی یادآور شد: در گروه نخست پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان تنیس استان قم تیم های تنیس نوجوانان وحدت، طوفان، شهید حیدریان، کهکشانی ها، عقاب، سهند و افق برای کسب جواز حضور در مرحله بعد با یکدیگر پیکار کردند.

وی افزود: این در حالی است که تیم های حاضر در گروه دوم مسابقات رده سنی نوجوانان قهرمانی تنیس استان قم را تیم های تنیس خورشید، رزمندگان، صدرا، ستاره آبی، آذرخش، سوپر تنیس و استقلال برای صعود به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان تنیس قم در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و علاقمندان به این رشته نیز از نزدیک رقابت تنیسورهای آینده دار قمی را به تماشا نشستند

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcjfme8zuqeo.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما