يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 28700
رییس شورای شهر قم:

ایران اسلامی امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم،گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و حتی دربرخی موارد فرامنطقه ای تبدیل شده است.
ایران اسلامی امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز ،\'ولی الله بیاتی\' روز یکشنبه در آغاز جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم،اظهار داشت: بدون شک این موفقیت ها در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و هدایت های رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.
 
وی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: مردم مظلوم و ستمدیده جهان که روزگاری درزیر یوغ کشورهای استکباری و استعماری قرار داشتند، امروز به برکت انقلاب اسلامی و به تاسی از ملت آزاده و قهرمان ایران خود را از بند این کشورها نجات داده اند.
 
وی با بیان اینکه اراده و عزم ملت ایران موجب شده تا آرمانها و اهداف انقلاب و امام راحل طی این 37 سال تحقق پیدا کند،افزود: ملت ایران موفق شده در صحنه بین المللی آرمان های انقلاب که بر گرفته از دین مبین اسلام و مکتب تشیع است،را به نحو مطلوب و شایسته مطرح، و این انقلاب را به جهان صادر کند.
 
دراین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم در ساعت 9:33 دقیقه و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به کشور با ذکر صلوات و قرائت فاتحه یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان را گرامی داشتند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgzu9x.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما