دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 28734
فرمانده سپاه استان قم:

تفکر امام خمینی (ره) باید برای جوانان تبیین شود

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده سپاه استان قم فطرت پاک جوانان را یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تفکر امام خمینی(ره) باید برای جوانان تبیین شود.
تفکر امام خمینی (ره) باید برای جوانان تبیین شود
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: بسیجیان همانند هشت سال دفاع مقدس که در برابر آتش‌های دشمن ایستادگی کردند امروزه نیز باید در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند تا بتوانند فرهنگ انقلاب را به دنیا انتقال دهند.
 
وی اضافه کرد: امروزه حضور داعش در کشورهای اسلامی را شاهد هستیم که اصل این حرکت برای مبارزه با موج بیداری اسلامی است.
 
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه تلاش گروه‌های تروریستی داعش این است که تفکر اسلام ناب محمدی را خدشه‌دار کرده و اسلام آمریکایی را جایگزین کنند، تصریح کرد: حرکت داعش مبارزه با تفکر بسیجی و انقلابی است زیرا این گروهک ترویستی سعی در جلوگیری از جریان موج بیداری اسلامی دارد.
 
وی ادامه داد: اگر امام نسبت به ایستادگی در برابر دشمن اصرار نداشت به دستاوردهای امروزی نمی‌رسیدیم.
 
مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه امروزه توجه رهبری به سمت مسائل اقتصادی است ابراز کرد: امروزه دشمنان تیرهای بسیاری به سمت ولایت فقیه پرتاب می‌کنند اما به لطف خداوند هیچ یک از آن تیرها اثر ندارد زیرا مردم به خوبی نسبت به نقش و جایگاه رهبری آگاهی دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: افرادی که امروزه در برابر نظر ولایت فقیه مخالفت نشان دهند به ایران اسلامی ضربه‌زده و باید در روز قیامت پاسخگوی اعمال خود باشند.
 
مهدوی‌نژاد از کسانی که به ولایت فقیه و وحدت اسلامی ضربه وارد می‌کنند به عنوان قیچی دو لبه یاد کرد و گفت: اگر دشمنان ما امروزه در میز مذاکره حاضر می‌شوند برای این است که قدرت ما آن‌ها را وادار به مذاکره کرده است.
 
وی عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که افتخاراتی که شهدا به دست آورده‌اند در اذهان به فراموشی سپرده شود.
 
فرمانده سپاه استان قم فطرت پاک جوانان را یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: تفکر امام خمینی(ره) باید برای جوانان تبیین شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdo50x.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما