پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 28822
وزیر کشور در همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی برتر:

جنگ میان ارزش‌ها در صحنه بین‌الملل جریان دارد/حزب‌الله با کمک‌های ایران حفظ شد

/برخی نگران کمک ایران به مسلمانان در خارج مرزها هستند
قم نيوز : قم نیوز: وزیر کشور گفت: امروزه جنگ میان ارزش‌ها صحنه بین‌الملل را مدیریت می‌کند زیرا ارزش‌ها رفتارها را تعیین و رفتارها بقا صاحبان را تضمین خواهد کرد.
جنگ میان ارزش‌ها در صحنه بین‌الملل جریان دارد/حزب‌الله با کمک‌های ایران حفظ شد
به گزارش قم نیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش تجلیل از گروه‌های تبلیغی برتر که ظهر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی که به تحقق رسید جز معجزات محسوب می‌شد، اظهار کرد: در آن دوران هیچ فردی به جز امام خمینی (ره) تصور ایجاد چنین انقلابی را نداشته است.
 
وی اضافه کرد: طبق نظرسنجی که در صدا و سیما آن دوران برگزار شد مردم همه فکر می‌کردند که نظام منحوس پهلوی به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به منابع و قدرت‌های آن رژیم این موضوع به خوبی باید به تحقق می‌رسید اما با گذشت یک سال رژیم پهلوی سقوط کرد.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه کشورهای خارجی نسبت به علت وقوع انقلاب و سرعت فروپاشی رژیم شاهنشاهی متحیر مانده بودند گفت: رفتارهای خطایی را دشمن در آن دوران انجام داد و امروزه نیز آن‌ها را ادامه می‌دهد در صورتی که به نتیجه‌ نخواهد رسید.
 
وی ادامه داد: امروز در آغاز سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و هنگامی که به اتفاقات این سال‌ها نگاهی می‌کنیم به خوبی لطف خداوند، هدایت‌های رهبری و استقامت‌های مردم را می‌توانیم مشاهده کنیم.
 
رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه اقتدار نظام در حوزه‌های مختلف زیاد شده و خواهد شد، اظهار کرد: این ایام باید با نام شکرگزاری نام‌گذاری شود و در این روز‌ها با آرمان‌های رهبری تجدید بیعت کنیم.
 
وی تصریح کرد: ایران در آن دوران ژاندارمی منطقه را بر عهده داشت اما به لطف خداوند مردی از خاندان پیامبران حرکتی کرد که تحلیل درستی را دشمن نتوانست نسبت به آن انجام دهد.
 
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه کسی فکر نمی‌کرد که پیام انقلاب بدون وسیله به مردم برسد زیرا اوج پیام‌رسانی انتقال مفاهیم سینه به سینه توسط طلاب بوده است گفت: پیام الهی که به سینه‌های پاک مومنین نازل شد و نسبت به شرایط ظلم آن دوران بود به راحتی در جامعه اسلامی جاری شد.
 
وزیر کشور متذکر شد: امروزه جنگ میان ارزش‌ها صحنه بین‌الملل را مدیریت می‌کند زیرا ارزش‌ها رفتارها را تعیین کرده و رفتارها بقا صاحبان را تضمین خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه لیبرالیسم به عنوان یک تفکر مبتنی بر آموزه‌های مادی از ابزارهای بسیاری برای گسترش ارزش‌های خود استفاده می‌کند گفت: تفکرهای مخالف در جنگ جهانی دوم به دنبال این نبودند که چندین نفر کشته خواهد شد بلکه فقط می‌خواستند بقاء خود را تضمین کنند.
 
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: لیبرالیسم ادعای جهانی شدن و پایان تاریخ را مطرح کرد و گفت دهکده جهانی تحقق پیدا کرده است اما در آن دوران انقلاب اسلامی حرکت خود را تقویت کرد و در برابر لیبرالیسم و ارزش‌های کاذب ایستاد.
 
وی با تاکید بر اینکه رسالت انقلاب اسلامی به مرز جغرافیایی ایران محدود نمی‌شود، افزود: اندیشه‌های ما منشأ در وحدانیت دارد و این اندیشه به جان‌های پاک نفوذ پیدا خواهد کرد و شیوه این حرکت افکار مختلفی را درگیر می‌کند.
 
وزیر کشور از حرکت‌های دشمن بعد از انقلاب اسلامی برای به انزوا کشیدن اسلام یاد کرد و گفت: دشمن اقداماتی برای ترویج مفاهیم نادرست از اسلام انجام داده و از این دین مبین چهره‌ای مخالف با ذات صلح‌جویی، عشق و محبت ساخته است تا خون‌ریزی‌های بزرگ افراطیون یا همان گروه‌های انحرافی از جمله تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به نام اسلام ناب محمدی تمام کند.
 
وی یادآور شد: پول‌ها، حمایت‌های سیاسی و تبلیغاتی دشمنان به خصوص آمریکا و غرب برای این است که چهره بدی از اسلام نشان دهند و در این ارتباط فکر نمی‌کنند که چند نفر از بین بروند در صورتی که نظام اسلامی وظیفه می‌داند که با کمک‌های خود ثابت کند که تنها کشور حامی مظلوم است.
 
رحمانی فضلی با بیان اینکه دشمن در کشوهای مختلف از جمله سوریه و عراق در برابر ایران اسلامی در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده است افزود: هر جایی که ندای تظلم‌خواهی مظلوم باشد ایران حاضر خواهد شد، برخی نگران هستند که چرا در خارج مرزها به مسلمانان کمک می‌کنیم مرزهای جغرافیایی برای رعایت حدود در رفتارهای عادی است و برای کمک به مسلمان و اندیشه مرزی وجود ندارد همان طور که مرزهای آمریکا را منافع آن‌ها تعیین می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه در جنگ ایران و عراق کوتاه آمدن و انفعالی برخورد کردن ما را نجات نمی‌داد مطرح کرد: در حرکت‌های حزب‌الله اگر کمک‌های ایران نبود اثری از این گروه باقی نمی‌ماند.
 
وزیر کشور متذکر شد: این همه ماهواره که ارزش‌های ما را نشان رفته‌اند مرزها را رعایت نمی‌کنند زیرا عرصه امروزی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و فناوری‌های جدیدی به وجود آمده است.
 
وی حق را جبهه پیروز مبارزات دانست و ابراز کرد: همه مردم در دوران انقلاب در عرصه حاضر شدند زیرا هدف امام را پیگیری و اقدامات مورد نظر ایشان را انجام می‌دادند و شجاعت امام به آن‌ها تزریق شد؛ اگر امروز نیز همان مسیر را طی کنیم و به راه خود ایمان داشته باشیم با شجاعت و اخلاص اعتماد مردم به ما زیاد خواهد شد.
 
رحمانی فضلی بیان کرد: برای حمایت مردم از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و با تکیه بر آموزه‌های رهبری اقدامات خود را پیش خواهیم برد اما سیاست خارجی امتداد سیاست داخلی است و اگر در داخل رضایتمندی مردم را داشته و به هدایت‌های رهبری گوش کنیم، هیچ کشوری نمی‌تواند به ما آسیب برساند.
‌انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb5wb5.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما