يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 28884
رییس جامعه المصطفی:

مسلمانان باید دارای کرسی دائم در سازمان ملل باشند

قم نيوز : قم نیوز: رییس جامعه المصطفی با اشاره به ضرورت داشتن یک کرسی دائم در سازمان ملل برای مسلمانان، گفت: متاسفانه با این همه ظرفیت و امکانات، مسلمانان حتی یک کرسی دائم در سازمان ملل و یک رای سازنده ندارند.
مسلمانان باید دارای کرسی دائم در سازمان ملل باشند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا اعرافی» شنبه شب در مراسم جشن پیروزی انقلاب در مدرسه مهدی موعود(عج) قم، افزود: این مشکلات به دلیل سستی و اختلافاتی بود که وجود داشت و به دلیل خوابی بود که رفته بودیم.
 
وی با بیان اینکه امت اسلامی سرمایه های عظیمی دارد که دشمنان برای ترس از این سرمایه ها همه را به جان هم انداخته اند، گفت: تعداد بالای مسلمانان در جهان، اسلام به عنوان دومین دین بزرگ ابراهیمی، 55 کشور با اکثریت مسلمان و اقلیت های بسیار زیاد مسلمانان در همه کشورهای جهان موجبات نگرانی دشمنان اسلام شده است.
 
وی اضافه کرد: اقلیت های مسلمانان در کشورهای اروپایی رو به افزایش هستند و آن ها نقشه هایی می کشند که از پیشرفت این اقلیت ها در کشورهایشان جلوگیری کنند.
 
امام جمعه موقت قم اذعان داشت: کشورهای اسلامی در حساس ترین نقاط عالم قرار دارند و بیش از نیمی از منابع عالم زیر پای مسلمانان است و مناطق سوق الجیشی جهان در دست امت اسلام می باشد.
 
اعرافی ادامه داد: مسلمانان استعداد و ضریب هوشی بالایی دارند و دارای تاریخ بزرگی هستند و سال ها متمدن ترین کشورهای عالم مسلمانان بودند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjxoe8.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما