يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 28889

استاندار: قم باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر ضرورت همکاری مردم و دستگاه های نظامی و انتظامی گفت: قم باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود.
استاندار: قم باید برای سوداگران مواد مخدر ناامن شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بحث مواد مخدر را از مهمترین معضلات اجتماعی دانست و با اشاره به اثرات سوء آن تصریح کرد: سود هنگفت قاچاق مواد مخدر و نیز مرزهای وسیع کشور با همسایگان سبب شده است تا کشورمان مورد تهاجم قاچاقچیان از بخش های مختلف مرزهای شرقی قرار گیرد که در این راه متاسفانه شاهد به شهادت رسیدن پرسنل فداکار نیروی انتظامی نیز بوده ایم.
 
وی با اشاره به موقعیت ژئوپولیتیک قم در چهار راه مواصلاتی کشور، صدمه زیادی را در بحث مواد مخدر متوجه قم دانست و اضافه کرد: با همت شبانه روزی نیروی انتظامی استان و کمک دستگاه های اجرایی و مردم می توانیم راه های ترانزیت مواد را در محدوده استان قم بر سوداگران مرگ مسدود نموده و قم را برای سوداگران ناامن کنیم.
 
صالحی منش با بیان اینکه دشمن در کمین نیرو های مفید، جوانان و نخبگان کشور است تاکید کرد: باید با هوشیاری کامل در دفاع از جامعه بکوشیم و در مقابل هجمه های مختلف معاندین ازجمله مواد مخدر، با همت و تلاشی جهادی از غفلت بپرهیزیم و راه را بر تهاجمات فرهنگی ببندیم.
 
رییس شورای هماهنگی مواد مخدر استان قم با تکیه بر لزوم برخورد مدیریتی و اصولی در مساله مواد مخدر خاطرنشان کرد: پلیس، دادگستری و سایر سازمان های ذیربط با برخورد مناسب با خاطیان و معتادین، به گونه ای رفتار کنند که در عین رعایت رافت و عطوفت با این افراد در سطح جامعه، سخت گیری لازم را نیز در اجرای صحیح قانون داشته باشند تا جرات ایجاد ذهنیت تکرار قانون شکنی های مجدد را به مجرمان ندهند.
 
صالحی منش در ادامه سخنان خود گفت: بزرگان دین و مردان خدا در طول تاریخ بشر همواره درصدد تشکیل حکومتی الهی و بدور از هرگونه معضلی بوده اند.
 
وی، همت بلند امام خمینی(ره) در تشکیل حکومت اسلامی را ستودنی دانست و با اشاره به شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی در کشور تصریح کرد: برپایی جامعه ای عاری از هرگونه معظلات غیر اخلاقی آرمان رهبر کبیر انقلاب بود که خلف برحق ایشان رهبر معظم انقلاب نیز ادامه دهنده همین راه بوده اند.
 
استاندار قم در پایان از رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندار سابق تجلیل و قدردانی کرد.
 
در ابتدای این جلسه نیز روسای کمیته های پیشگیری، مقابله و درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با ارائه گزارش هایی جداگانه از اهم فعالیت های صورت گرفته در حوزه مواد مخدر، به چالش ها و راه کار های ریشه کنی این معضل از جامعه اشاره کردند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdceov8w.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما