قم نيوز : قم نیوز: فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار گفت: دولت را باید در انجام وظایف ومسوولیت های قانونی خود مورد حمایت قرار داد.
طائب : باید تا پایان از دولت حمایت کرد/ایران نباید میز مذاکره را ترک کند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین 'مهدی طائب' یکشنبه شب در مراسم جشن انقلاب اسلامی درسالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم ، اظهار داشت: دراینکه همگان باید از دولت درانجام وظایفی که قانون اساسی بر عهده آن گذاشته حمایت کنند، هیچ تردیدی وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه طرح های اقتصادی دولت نباید مورد انتقاد قرار گیرد،افزود: هیچکسی حق ندارد به لایحه بودجه سال 94 دولت پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی اعتراض کند بلکه باید با همه وجود آن را بپذیرد، چرا که تضعیف دولت در امور قانونی که عهده دار آن است، به ضرر نظام اسلامی تمام می شود.
 
طائب با بیان اینکه بهترین معرف برای یک دولت عملکرد آن است، تصریح کرد: باید دولت را تا پایان دوره مورد حمایت قرار داد.
 
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای اسلام هراسی و ایران هراسی با هدف مخدوش کردن چهره نظام اسلامی در جهان،تصریح کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همواره سعی کرده تا نظام اسلامی را مانند داعش در دنیا معرفی کند.
 
وی با بیان اینکه درسالهای جنگ تحمیلی دشمن تصویر حضرت امام(ره) درکنار هیتلر و یا ساخت فیلم سینمایی در خصوص شکنجه و کشتار اسیران عراقی به وسیله ایران را انجام می داد،افزود: تلاش های دشمن برای ایران هراسی نتیجه معکوس داشته و جمهوری اسلامی امروز وجه خوبی را حتی در دنیای غرب پیدا کرده است.
 
رییس قرار گاه عمار با بیان اینکه دشمنی ایران تنها با دولتمردان آمریکا و کشورهای غربی است،تصریح کرد: ایران هیچ عداوتی با مردم آمریکا، انگلیس و فرانسه ندارد،و پی بردن مردم این کشورهابه تبلیغات نادرستی که علیه ایران صورت گرفته موجی از یاس و ناامیدی را در میان دولتمردان آنها ایجاد کرده است.
 
استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای گروه موسوم به 1+5 تصریح کرد: ایران نباید هیچگاه اقدام به ترک میز مذاکره کند چرا که این اقدام بی منطق بودن ایران را ثابت می کند، ولی تداوم آن شکست دیپلماسی آمریکا و بر ملا شدن دروغ های آن مبنی بر تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای در سطح بین المللی است.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته ای و اینکه مذاکرات انجام شده تاکنون چیز خطرناکی نداشته است،افزود: در این مذاکرات نباید از خطوط قرمزی مانند پذیرش خلع سلاح شدن و یا تن دادن به این مساله که در ایران حقوق بشر نقض می شود، وجود داشته باشد، که خوشبختانه هیچ نشانه ای از عبور مذاکره کنندگان از این خطوط قرمز مشاهده نمی شود.
 
رییس قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طلاب و روحانیون حق ندارند با مسائل انقلاب همچون عوام الناس برخورد کنند، تصریح کرد: بیان حرفهایی مانند اینکه انقلاب نتوانست وضعیت اقتصاد کشور را سر و سامان دهد و...در بین توده های مردم هیچ اشکالی ندارد ،ولی در بین طلاب اگر این سخنان رد و بدل شود گناه کبیره است چرا که همراهی با دشمن محسوب می شود.
 
وی با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی،تصریح کرد: هدف دشمن از ایجاد چنین جنگی خالی کردن خط و میدان از سوی نیروهای انقلابی است.
 
وی با بیان اینکه یکی از حربه های دشمن برای از میدان به در کردن نیروهای انقلابی ایجاد یاس و ناامیدی در بین آنها است،تصریح کرد: روحانیت به عنوان سرباز میدان نبرد با دشمن باید ضمن پرهیز از انجام اعمال و بیان گفتاری که این عملیات روانی دشمن را تشدید کند، باید به مقابله همه جانبه با آن بپردازند.
 
استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به اینکه دشمن در چند زمینه قصد القا یاس بین مردم و نیروهای انقلابی را دارد،افزود: دشمن می خواهد به مردم ایران این نکته را بفهماند که مسیری که برای پیروزی انقلاب اسلامی طی شده اشتباه بوده است.
 
وی افزود: دشمن به مردم ایران می گوید شما با انقلاب اسلامی در ایران خواستید تا مفاسد را از بین ببرید ولی همچنان مصادیق فساد مانند بدحجابی، رانت خواری و پرونده های 3 هزار میلیاردی و 12 میلیاردی در ایران مشهود است.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مردم تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار می گیرند،افزود: شرایط فعلی جامعه بویژه در تهران اصلا با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، و اگر کسی وضعیت فساد و فحشا تهران در قبل از انقلاب را دیده باشد الان تهران باید برای او مانند یک مسجد باشد.
 
طائب با یادآوری اینکه پیش از انقلاب بی حجابی در تهران منکر نبود،افزود: در آن زمان اگر زنی در تهران چادر به سر می داشت مورد تمسخر و استهزا قرار می گرفت،ولی به برکت انقلاب امروز در تهران چادر به یک ارزش تبدیل شده و بی حجابی و یا بد حجابی یک منکر تلقی می شود.
 
این استاد حوزه و دانشگاه،تصریح کرد: هم اکنون در جامعه فساد وجود دارد ولی مبنای حکومت بر فساد نیست چرا که حکومت برای این به وجود آمده که ریزش ها و غیر ریزش ها در آن مشخص شود و جامعه برای ظهور امام زمان(عج) خالص شود.
 
وی با بیان اینکه در زمان شاه مبنای حکومت شاهنشاهی بر فساد و فحشا بود،افزود: اگر کسی در آن سیستم حکومتی سالم بود، او را از حاکمیت اخراج می کردند، از این رو بر خلاف تبلیغات دشمن مسیری که مردم برای انقلاب طی کرده اند، درست بوده است.
 
وی تصریح کرد: اینکه امروز تمامی قدرتهای برتر جهان با ایران سر مذاکره می نشینند،نشانه هراس این قدرت ها از نظام اسلامی و توفیق آن در دست یابی به اهداف و آرمان هایش است.
 
وی با اشاره به خیال پردازی ها و رویاهای دشمنان برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بر طبق اظهار نظرهای یک استراتژیست غربی دشمنان درسال های نخستین پیروزی ، سعی کردند تا با اشغال تهران این انقلاب را نابود کنند ولی امروز نه تنها نظام اسلامی از بین نرفته بلکه به کشورهای دیگر صادر شده و بغداد،بیروت، دمشق و صنعا را تحت تاثیر خود قرار داده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به اینکه 99 درصد مشکلات کشور ناشی از هجمه های بیرونی است،افزود: نفوذ دشمن به داخل کشور و نظام همواره معضلاتی را به همراه داشته است.
 
وی فتنه 88 را تلاش همه جانبه و با حداکثر توان دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی توصیف کرد، و افزود: دشمن در این فتنه همچون ماری زهر آگین تمام زهر خود را به نظام اسلامی ریخت ولی اکنون به شدت می کوشد این زهر را به درون خود بازگرداند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfe1d0.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما