قم نيوز : قم نیوز: فرمانده قرارگاه عمار گفت : امروز باید برای پیروزی در برابر دشمنان، همه ظرفیت ها و توانمندی خود را فعال کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
طائب : پیروزی در برابر دشمنان نیازمند فعال سازی کلیه ظرفیت ها است
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'مهدی طائب\' یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم افزود: امروز مردم کشورمان در همه مراحل انقلاب اسلامی می توانند با اتکا به راه و روش بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) به موفقیت برسند.
 
وی با اشاره به هجمه شدید فرهنگی و اعتقادی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب که مهمترین آن ترویج برهنگی و فحشا در میان جوانان کشور است، خاطرنشان کرد: مستکبران غربی در جبهه جنگ سخت نیز با گروههای تکفیری و داعشی ها که آخرین مدل نظامی آنهاست به میدان آمده اند، اما قرار بود این اتفاقات در خیابان های تهران باشد ولی ملت غیور ایران اسلامی در برابر فتنه دشمنان ایستادند.
 
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به رویدادهای روزهای نخست انقلاب اسلامی و تاکید امام خمینی(ره) بر عنوان \'جمهوری اسلامی\' تصریح کرد: مردم کشورمان هیچگاه از خط امام و رهبری عقب نشینی نمی کنند و با توکل به خداوند متعال هیچگاه از این مسیر بالنده منحرف نمی شوند، همانگونه که بیش از 98 درصد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی دادند و این معجزه ای بزرگ تر از برچیده شدن نظام طاغوتی بود.
 
وی زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) را از دیگر اهداف امام راحل در ایجاد انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز همه مردم و مسوولان باید زمینه برای قیام جهانی امام زمان(عج) را فراهم آورده و در این مسیر نیرو تربیت کرده و همواره آماده باشند.
 
طائب با بیان اینکه امروز استکبار جهانی خود را برای مبارزه با امام عصر(عج) آماده کرده است، اظهار داشت: در زمان ظهور آن حضرت نیروهای جانفشان اسلام ناب در برابر دشمنان خواهند ایستاد و در این جهت بر اساس فرمایش امام راحل رژیم منحوس صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و دشمنان بدانند قبل از اینکه موشکی از سوی رژیم اشغالگر قدس به کشورمان برسد، نابود خواهند شد.
 
وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل سنت، عقاید وهابیون را ضد شیعی دانست و گفت: مستکبران غربی توسط ایادی مزدور خود درمنطقه به دنبال تربیت نیروهای انتحاری وهابی است تا به ایران اسلامی ضربه بزنند و در این جهت ابتدا در سوریه و سپس در عراق وارد عمل شدند که با تشکیل نیروهای مردمی در هر دو جبهه به سختی شکست خورده اند.
 
فرمانده قرارگاه عمار در پایان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی، تصریح کرد: همانگونه که امام راحل به گورباچف نامه نوشته و اضمحلال کمونیسم را هشداد دادند، امروز مقام معظم رهبری شکست امپریالیسم را گوشزد فرموده اند و ما یقین داریم که زمان شکستن این بال دوم غربی ها نیز فرارسیده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchwqni.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما