قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : امروز مسوولان نظام باید آموزه های دینی و سبک اسلامی را در رفتارها و گفتارهای خود به ویژه در عرصه سیاست کاملا رعایت کنند.
آقا تهرانی : رفتارهای سیاسی مسوولان منطبق با آموزه های اسلامی باشد
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین ˈمرتضی آقاتهرانیˈ شنبه شب در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم افزود: یکی از مهمترین اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی، تعمیق و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه و در همه ابعاد و شئون زندگی مردم بود.
 
وی با اشاره به برخی ویژگی های برجسته شخصیتی حضرت امام خمینی(ره)، بر ضرورت توجه و اهتمام همه مردم و مسوولان به سبک زندگی اسلامی درهمه عرصه ها تاکید کرد و گفت: اگر رفتار همه مردم و مسوولان کشورمان به سبک اسلامی باشد، می توانیم عزتمندانه به بالاترین قله های پیشرفت و تعالی دست یافته و از ظرفیتها و توانمندیهای خود به نحو احسن استفاده کنیم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها در شناخت انسان، فقط بعد مادی بشریت را مورد توجه قرار داده و هیچ توجهی به بعد معنوی انسان ندارند، از این رو همه برنامه ریزی ها و تلاش خود را برای رفاه و لذت بردن از دنیا صرف کرده اند، در حالی که انسان بسیار فراتر از مادیات و همه خلائق است و پروردگار متعال از روح خود در انسان دمیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر انسان به ارزش واقعی خود آگاه نباشد و درک ضعیفی از شخصیت انسانی داشته باشد، از سبک اسلامی و فضایل اخلاقی فاصله گرفته و به گمراهی و انحراف کشیده می شود.
 
آقا تهرانی در بخش دیگری از سخنان خود مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به برکت حضور ولایت فقیه دانست و گفت: فقط خداوند متعال حق حاکمیت دارد و اوست که این حق را به پیامبر اکرم(ص)، ائمه اطهار(ع) و سپس به ولی فقیه عطا کرده است.
 
وی با اشاره به نقش برجسته مردم مومن، ولایی و حزب اللهی در نقش بر آب ساختن نقشه ها و دسیسه های شوم دشمنان با حضور پرشور و آگاهانه در صحنه های حساس انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز برای ادامه مسیر بالنده انقلاب اسلامی و حفظ آرمانها و ارزشهای اسلام و انقلاب، نباید لحظه ای از تبعیت محض از ولی فقیه غفلت کنیم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه برای مردم کشورمان، اظهار داشت: جریان بیداری اسلامی در جهان اسلام در برخی کشورها به دلیل بی بهره بودن از نعمت رهبری و ولایت فقیه به انحراف کشیده شده است، از این رو ملت ایران باید قدردان نعمت رهبری و انقلاب اسلامی باشند.
 
وی در پایان با بیان اینکه امام راحل پایه گذار رشد و توسعه اسلام شناسی در جهان معاصر بودند، تصریح کرد: مستکبران غربی برای مقابله با اسلام و مسلمانان، گروههای تروریستی و تکفیری را در جهان اسلام ایجاد کردند، اما خواست و اراده الهی از توطئه و فتنه دشمنان بالاتر است و امروز بسیاری از جوانان غربی به دنبال شناخت اسلام واقعی هستند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchz6ni.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما