دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 28917
روانبخش:

انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ قرآن و سنت پیامبر (ص) است

قم نيوز : قم نیوز:عضو هیات علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع)است و باید همه چیز آن را ازقرآن و این مکتب بگیریم.
انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ قرآن و سنت پیامبر (ص) است
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش یکشنبه شب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک پردیسان قم افزود: انقلاب اسلامی از جنبه های مختلف از جمله در رهبری با انقلاب های بشری متفاوت است ،حضرت امام راحل اهل مناجات با خدا، زهد و شب زنده داری بودند و اکنون هم رهبر معظم انقلاب اهل رکوع، سجود، توسل، گریه و استغاثه هستند.
 
وی یادآورشد: معظم له با وجود این همه مشغله کاری که یکی از آنها مرجعیت است، ولی نماز مستحبی ایشان قطع نمی شود، این تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها می باشد.
 
وی گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب هرگز در برابر آمریکا سرخم نکردند، امروز آقای عبدالمالک حوثی رهبر انصارالله چند دور صحیفه امام را مطالعه کرده و یمن را با این تفکر اداره می کند و یکی از شعارهای او این است که آمریکا هیچ غلطی نمی کند.
 
روانبخش ادامه داد: اگر بخواهیم روی پای خود محکم بایستیم باید تنها به خداوند توکل داشته باشیم، کسانی که با آمریکا می جنگند در چهره های آنان اثر سجده مشاهده می شود و نمونه آن سید حسن نصرالله است که معادلات کل غرب را به هم زده است.
 
وی همچنین گفت: رهبری زمانی که خواست فتنه 88 را خنثی کرد شب در مسجد مقدس جمکران بودند و در نمازجمعه نیز با مردم استغاثه کردند، فتنه را خنثی نمودند و گرنه با خواص ساکت نمی شد فتنه را خنثی کرد.
 
وی ادامه داد: مطابق آیات قرآن کریم بایددر برابر دشمنان سخت و محکم و در برابر دوستان مهربان باشیم و این باعث اقتدار ما خواهد شد.
 
مراسم جشن دهه مبارکه فجر هر شب با حضور یک سخنران در مساجد شهرک پردیسان قم برگزار می شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcguy9x.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما