يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 29148
مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله بهجت:

طلاب مدرسه آیت‌الله بهجت قم در مدت شش سال حافظ قرآن می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله بهجت گفت: دربرنامه درسی طلاب این نکته در نظر گرفته شده است که طلاب این مدرسه در این دوره شش ساله باید با مفاهیم قرآن به خوبی آشنا شوند تا در آینده نیز در زمره عاملان به قرآن قرار بگیرند.
طلاب مدرسه آیت‌الله بهجت قم در مدت شش سال حافظ قرآن می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام نصرت الله عباسی پیش از ظهر امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله بهجت با آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به فعالیت مدرسه آیت الله بهجت اظهار داشت: این مدرسه دو سال است که راه اندازی شده و در حال حاضر طلاب پایه یک و پایه دو در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله بهجت با اشاره به ویژگی‌های این مدرسه افزود: در این مدرسه از دانش آموزانی با سابقه تربیتی ثبت نام می‌شود و یا اینکه دانش‌آموزانی که حداقل یک دوره ۴ تا ۵ سال را با یک طلبه همراهی کرده‌اند، می‌توانند در این مدرسه ثبت نام کنند.

وی با بیان آمار طلاب مدرسه آیت‌الله بهجت تصریح کرد: در پایه یک سال گذشته ۲۰ طلبه ثبت نام کردند و امسال نیز در پایه دوم ۱۹ طلبه ثبت نام کردند که به علت فشرده بودن دروس این مدرسه دو طلبه انصراف دادند.

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: در این مدرسه برنامه درسی به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که بر اساس آن طلاب روزانه یک ساعت با مفاهیم قرآنی آشنا می‌شوند البته این مدرسه با هدف جذب و آموزش دانش‌آموزان ممتاز، با اولویت متربیان مراکز تربیت محور کشور برای پرورش فقیه مهذب و انقلابی تاسیس شده است.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله بهجت با اشاره به اهمیت انس با قرآن برای طلاب این مدرسه تاکید کرد: دربرنامه درسی طلاب این نکته در نظر گرفته شده است که طلاب این مدرسه در این دوره شش ساله باید با مفاهیم قرآن به خوبی آشنا شوند تا در آینده نیز در زمره حافظان و عاملان به قرآن قرار بگیرند.

وی با اشاره به نحوه اداره مدرسه آیت‌الله بهجت گفت: این مدرسه به شیوه هیئت امنایی و زیر نظر آیت‌الله محفوظی اداره می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این مدرسه به آدرس خیابان انقلاب (چهارمردان قم) روبروی کوچه ۲۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcdjf0x.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما