يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 29152
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

تقدير آيت الله العظمي صافي گلپايگاني از اقدامات فرهنگي شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در ديدار با آيت الله العظمي صافي گلپايگاني از الطاف ايشان نسبت به خود در ايام كسالت سپاس گزاري كرد.
تقدير آيت الله العظمي صافي گلپايگاني از اقدامات فرهنگي شهرداري قم
به گزارش قم نیوز، در این دیدار محمد دلبری اظهار داشت: اینکه شما جویای احوال بنده بوده‌اید باعث خرسندی و دلگرمی در من نسبت به ارائه خدمت بیشتر می‌شود.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در این دیدار اقدامات فرهنگی شهرداری قم را ارزنده توصیف کرد.

ایشان با بیان اینکه در مدیریت شهری جدید شهرداری ساحتی فرا‌تر از یک نهاد خدماتی پیدا کرد و در بعد فرهنگی هم فعالیت‌های بسیار مطلوبی انجام داد گفت: در مواردی مانند ایام محرم و صفر و ایام الله دهه فجر اقدامات شهرداری بسیار مطلوب بود.

وی با بیان اینکه گام‌های خوبی برای نیل به هدف متعالی که‌‌ همان آرمانشهر شیعی می‌باشد برداشته شده است تصریح کرد: تعاملات مناسب شهردار جدید با روحانیت باعث تسریع در روند این موضوع بسیار مهم شده است.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای دلبری اظهار داشت: از شنیدن بیماری شما متاثر شدم و از خدای منان آرزوی طول عمر و سلامتی برای خدمت گذارانی صادق چون شما دارم.

شهردار قم هم در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ آیات عظام از مدیریت شهری خاطر نشان کرد: این حمایت‌ها باعث دلگرمی هرچه بیشتر مسئولین برای خدمت گذاری می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcirzar.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما