دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 29176
منبع : پایگاه خبری پلیس

محدوديت هاي ترافيکي سفر رياست جمهوري در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشين پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در مسيرهاي منتهي به حرم مطهر حضرت معصومه (س) در مراسم استقبال از سفر رياست جمهوري به استان خبر داد.
محدوديت هاي ترافيکي سفر رياست جمهوري در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ «احمد پوربافرانی» اظهارداشت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر بودن سفر ریاست جمهوری به استان قم، ممنوعیت و محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) قم اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور استان این محدودیت‌ها را به شرح ذیل اعلام کرد.

- از ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخه 93/12/5 پارک کلیه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در طول مسیرهای ذیل ممنوع و در صورت توقف با جرثقیل حمل خواهد شد.

- مقابل ایستگاه راه آهن، طول خیابان سپاه، اطراف میدان مطهری، محدوده چهار راه بازار، ‌سه راه بازاز، ‌طول خیابان ارم، خیابان شبستان و بلوار بهار ممنوع می‌باشد.

- از ساعت ۲۴ از سه راه بازار تا تقاطع شهداء بصورت کلی محدودیت تردد اعمال می‌شود.

- از ساعت  ۶ روز چهارشنبه مورخه ۹۳/۱۲/۶ از تقاطع عمار یاسر خیابان طالقانی، ‌از خیابان ۱۹ دی کوچه مخابرات به سمت چهار راه بازار، از خیابان اراک دوربرگردان حجتیه به سمت میدان مطهری، از تقاطع شهداء به سمت حرم مطهر، از تقاطع حجتیه به سمت بلوار بهار و از خیابان امام موسی صدر، ‌پل شهید رجایی به سمت میدان مطهری محدودیت ترافیک اعمال خواهد شد.

سرهنگ پوربافرانی در پایان از کلیه شهروندان خواست، از تردد در مناطق اشاره شده در طرح خودداری و با ماموران راهنمائی و رانندگی همکاری لازم به عمل آورند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcepz8w.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما