شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 29351
آیت‌الله مکارم شیرازی:

تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است

قم نيوز : قم نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است.
تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ‌به همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین، اظهار داشت: آنچه مهم بوده این است که از کلیات عبور کنیم و به راهکارهای کاربردی بپردازیم، برنامه‌های عملی را به‌طور شفاف در اختیار جامعه قرار دهیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر ایستادگی در برابر دشمنان افزود: در تاریخ زندگی همه انسان‌ها روزهایی پیش می‌آید که باید با قوت و قدرت تمام و با فداکاری و مقاومت در برابر دشمنان بایستیم و به آن‌ها نه بگوییم تا بتوانیم عزت، شرف و افتخارات و استقلال خود را حفظ کنیم.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون یکی از آن زمان‌ها است که دشمنان کینه‌توز که از تشکیل حکومت اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی و هیهات منّا الذلة سخت عصبانی هستند، تصور می‌کنند می‌توانند با تحریم‌های خود ملت ما را به زانو در آورند در حالی که کور خوانده و اشتباه کرده‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اکنون لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن به‌وسیله رهبر معظم انقلاب صورت گرفته، مشت محکمی به دهان دشمنان کینه‌توز بزنیم و برای همیشه آن‌ها را مأیوس کنیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی درست شبیه چیزی است که در عصر ظهور اسلام و درخشش انوار قرآن در عصر حضرت رسول‌الله(ص) واقع شده که دشمنان و منافقان گفتند: "اصحاب رسول خدا را تحریم کنید و کمک‌های مالی به آن‌ها نکنید تا از گرد او پراکنده شوند". قرآن مشت محکمی به دهان آن‌ها کوبید و فرمود که در کشوری زندگی می‌کنیم که خدای متعال خزانه آن را در اختیار ما گذاشته است. مردم بااستعداد هر‌گاه این منابع را به‌خوبی مدیریت کرده و برنامه‌ریزی دقیقی به‌وسیله مغزهای متفکر اقتصادی تنظیم شود و به قناعت در مصرف آن‌ها روی آوریم، به‌یقین توطئه‌های دشمن در هم کوبیده می‌شود.

انتهای پیام/132
https://qomnews.ir/vdcjvte8.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما