چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 29402
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

نخستین مدرسه اختصاصی دانش‌آموزان افغانی در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش از فراهم کردن شرایط تحصیل دانش آموزان اتباع در قم خبر داد و گفت: مدرسه نبی اکرم (ص) نخستین مدرسه اختصاصی دانش آموزان افغانی در قم است.
نخستین مدرسه اختصاصی دانش‌آموزان افغانی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح مدرسه نبی اکرم (ص) که به همت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد احداث شد، بااشاره به احداث این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه ویژه دانش آموزان اتباع از کشور افغانسان بوده و برای فراهم‌کردن شرایط تحصیل اسان این مدرسه احداث شده است.

مدیرکل اموزش و پرورش قم افزود: بزرگ‌ترین تحول جهانی سبب شده است تا در جهان همه انسان‌ها با نگاهی نوع دوستانه از امکانات رفاهی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: مردم ایران مردمی انسان‌دوست هستند که در هر گوشه جهان با مردم به مهربانی رفتار می‌کنند و تحصیل دانش‌آموزان اتباع در استان قم نشان دهنده حسن نظر مردم ایران و قم به مردم ملت‌ها و کشورهای دیگر است.

دژاکام عنوان کرد: یکی از حداقل کارهایی که می‌توان برای کودکان جهان انجام داد فراهم کردن شرایط تحصیل آن‌ها است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgxt9x.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

م ش س
از عجائب شیخ ما چه عچب شیره را خورد و گفت شیرین است
وقتی که اسلام تحصیل را حق مسلّم یک مسلمان می داند و مسلمین را تشویق به تحصیل می کند و لو در چین، و وقتی که حقوق بین الملل و ... نیز تحصیل را جزء حقوق یک فرد می داند و پدر و مادر را در صورتی که مانع تحصیل فرزندشان شوند چریمه می کند در جایی مثل قم واقعا شرم اور است که یک مسئول بیاید و با این آب و تاب مانور بدهد.
راستی اگر کمیسیاری عالی در این امر بودجه ای نمی داد آیا باز هم حاضر بودید دست به چنین اقدامی بزنید؟
مگر خبر ندارید که عده ای از مهاجرین که توان مالی پرداخت شهریه ای را که چند سالی است شما از مهاجرین می گیرید ندارند پرداخت کنند، سالهاست که در مدارسی که خودشان با کمترین شرایط و امکانات احداث کرده اند درس می خوانند؟!!!
واقعا که با نقل این خبر چه را می خواهید ثابت کنید؟
واقعا که حسن نظر دولتمردان ایران را در این چند سال شاهد بودیم که چگونه از دانش محصیل افغانی در همه مقاطع تحصیلی (ابتدایی تا متوسطه) هزینه گرفتند؟!!!
دست مریزاد به همه شما.
m
واقعا اشتباه است تفکیک انسانها از هم این اتفاق خدمت نیست اقای شیخ السلام..