چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 29411
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم:

دانش‌آموزان باید مروج فرهنگ حفظ منابع طبیعی باشند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: دانش‌آموزان باید مروج فرهنگ حفظ منابع طبیعی باشد و باید از آن‌ها به شیوه مناسبی استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.
دانش‌آموزان باید مروج فرهنگ حفظ منابع طبیعی باشند
به گزارش قم نیوز، احمد عفتان در مراسم گرامیداشت چهارمین روز هفته منابع طبیعی که ظهر امروز در آستان مقدس پنج امامزاده منطقه جمکران برگزار شد اظهار داشت: چهارمین روز از هفته منابع طبیعی ارتباط منابع طبیعی و آموزه‌های دینی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مشترک اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم و اداره ‌کل منابع طبیعی این استان برای ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی افزود: دانش آموزان ظرفیت پایه ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی هستند که باید از آن‌ها به شیوه مناسبی استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم بر گسترش فضای سبز این استان تاکید کرد و گفت: این اقدام سبب کنترل گرد و غبار، تعدیل دما و تولید اکسیژن می‌شود.

وی از تاکیدات ائمه اطهار (ع) بر حفظ منابع طبیعی یاد کرد و افزود: حضرت محمد(ص) در دوران حیات خود در برخوردهای مختلفی اهمیت حفظ منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داده و از امت خود خواستار ترویج این فرهنگ برای نسل‌های آینده شدند.

عفتان با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان منابع طبیعی کشور تصریح کرد: اولویت‌های اداره‌کل منابع طبیعی استان قم عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی است و امیدواریم در این راستا بتوانیم در برخورد با مجرمان زمین‌خوار و هدر دهندگان منابع طبیعی گام‌های مناسبی برداریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgqt9x.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما