پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 29435
در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی مطرح شد

میرکاظمی: نباید کلید حل مشکلات کشور را تفاهم با غرب بدانیم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید کشور را معطل مذاکرات کنیم، این تفکر ایجاد شده که اگر توافق هسته‌ای با غرب صورت بگیرد، همه مشکلات رفع می‌شود، تفکر اشتباهی است.
میرکاظمی: نباید کلید حل مشکلات کشور را تفاهم با غرب بدانیم
به گزارش قم نیوز، مسعود میرکاظمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تورم دورقمی بوده و ربطی به خارج از کشور ندارد. نمی‌شود ۸۰ درصد که به ساختار داخلی بر می‌گردد را به بیرون ربط داده و کلید حل مشکلات کشور را تفاهم با غرب بدانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ظرفیت‌های خوبی در کشور ایجاد شده است، رشد اقتصادی ما در همه شرایط پایدار نبوده و می‌توان گفت که کشور ما وابستگی اقتصادی کمی به خارج از کشور دارد.

وی عنوان کرد: در بحث نیروی‌انسانی جوانان تحصیل کرده زیادی داریم، هرجا ما به خارج کشور وصل شدیم، معطل آن‌ها شده‌ایم، پیش از انقلاب دستگاه‌های ما وابسته به خارج از کشور بودند که پس از انقلاب ما ارتباط مان را با آن ها قطع کردیم، توانستیم به پیشرفت‌های خوبی برسیم.

میرکاظمی ادامه داد: سخنی که گفته می‌شود کشور به پرتگاه رسیده درست نیست، امکانات دفاعی و ظرفیت‌های درونی ما بیشتر از این حرف‌ها است و ما در زمینه دفاعی به دستاوردهای بسیار خوبی رسیده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه در بحث مذاکرات هسته‌ای، غربی‌ها به دنبال تغییر نظام هستند و مطمئناً تحریم‌ها را بر نمی‌دارند، خاطرنشان کرد: ما نباید کشور را معطل مذاکرات کنیم، این تفکر ایجاد شده مبنی براینکه اگر توافق هسته‌ای با غرب صورت گیرد همه مشکلات رفع می‌شود، تفکر اشتباهی است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccp0qi.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما