دوشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 29529
منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم
مدیرکل آموزش و پرورش قم خبر داد؛

موفقیت قم در اسکان فرهنگیان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون با چهار منطقه بیش از ۱۴۰ هزار و ۳۲ نفر پذیرش داشته‌ایم که این آمار در کشور توانسته است جایگاه برتر را به خود اختصاص دهد.
موفقیت قم در اسکان فرهنگیان
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام در جلسه کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه استان قم از نظر پذیرش در مراکز زیر نظر آموزش و پرورش در جایگاه بالای کشوری قرار گرفته است اظهار داشت: تاکنون استان خراسان رضوی با ۵۲ منطقه توانسته است ۲۸۱ هزار و ۵۶۰ نفر اقامت جایگاه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد و استان‌های فارس با ۵۰ منطقه و یزد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان قم هم اکنون در اسکان مسافران فرهنگی در کشور در رتبه چهارم قرار دارد افزود: استان قم تنها با چهار منطقه توانسته است بیش از ۱۴۰ هزار و ۳۲ نفر پذیرش داشته باشد که اگر تعداد مناطق قم با سایر استان‌ها را بسنجیم قم در جایگاه نخست قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم نیز در این جلسه با بیان اینکه طبق نظر هواشناسی شرایط جوی قم بارانی خواهد بود، بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند و از تمام امکانات خود استفاده کنند تا زائری شب را زیر باران سپری نکند.

یونس عالی پور ادامه داد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم باید با تمام امکانات خود به کمک دیگر دستگاه‌های دولتی استان بیاید و سالن‌های ورزشی خود را برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز کند.

رضا سیار فرماندار قم نیز در این جلسه افزود: خوب است تا جمعیت هلال احمر استان در صورت توان نیروهای خود را برای اطلاع رسانی در ارتباط با اسکان‌های موجود در سطح شهر برای زائران بسیج کرده و همچنین در صورت توان نسبت به تجهیز اماکن ورزشی به پتو برای اسکان مسافران اقدام کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgyn9x.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما