پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 29910
رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران:

۴ هزار دانشجوی مجازی در پردیس فارابی دانشگاه تهران مشغول تحصیل هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران با اشاره به تعداد دانشجوهای درحال تحصیل در دانشگاه پردیس فارابی گفت: ۴ هزار دانشجوی مجازی در پردیس فارابی دانشگاه تهران مشغول تحصیل هستند.
۴ هزار دانشجوی مجازی در پردیس فارابی دانشگاه تهران مشغول تحصیل هستند
به گزارش قم نیوز، سید‌محمد مقیمی صبح امروز در پردیس فارابی دانشگاه تهران، با اشاره به تاریخچه شکل گیری دانشگاه اظهار داشت: پردیس فارابی دانشگاه تهران ۴۵ سال است که شکل گرفته ‌و مجموعه‌ای خوش‌نام است که در ابتدا با رشته‌های حقوق و مدیریت ایجاد شده است.

رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران افزود: این دانشگاه مدیریت ۸ رئیس را تجربه کرده است. در دو بخش معاونت علمی و معاونت اجرایی درحال فعالیت است.

مقیمی با ارائه گزارشی از ۴ دانشکده در پردیس فارابی دانشگاه تهران داریم گفت: دانشکده الهیات، دانشگده حقوق، دانشکده مدیریت و حسابداری و دانشکده مهندسی ۴ دانشکده این دانشگاه است.

رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران افزود: ۴۳ عضو هیئت علمی در دانشکده الهیات داریم و ۷ گروه علمی این دانشکده را هدایت می‌کنند.

مقیمی با معرفی دانشکده حقوق گفت: ۲۸ هیئت علمی در رشته حقوق داریم، حقوق نفت و گاز جدید‌ترین گرایش دراین رشته است.

وی افزود: در دانشکده مدیریت و حسابداری باید گفت که جامع‌ترین رشته را در پردیس فارابی داریم در تمام رشته گروه‌های مدیریت در سه مقطع دانشجو پذیرش داریم.

رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران خاطر‌نشان کرد: دانشکده مهندسی در حال جذب هیئت علمی هستیم و در مقطع کار‌شناسی و ارشد دانشجو پذیرفته می‌شود.

مقیمی افزود: در رشته‌های مهندسی نیاز به توسعه در حوزه کمی و کیفی داریم و یکی از نقاط ضعف و دغدغه‌های دانشگاه نداشتن آزمایشگاه است.

وی با اشاره به تعداد دانشجوهای درحال تحصیل در دانشگاه پردیس فارابی گفت: ۴ هزار نفر دانشجوی مجازی داریم و برای شاغلان استان هم تمهیداتی اندیشه شده است.

رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران تصریح کرد: برای اولین بار در مقطع دکتری در افغانستان با همکاری پردیس فارابی دانشگاه تهران دانشجو می‌پذیرد. پردیس فارابی دانشگاه تهران به سمت بین المللی شدن پیش می‌رود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcawonu.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما