چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 29974
امام جمعه قم:

مردم یمن با استقامت از ظلم‌ حکومت‌های مستکبر رهایی پیدا می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: در طول تاریخ هرچه شیعیان به دست آورده‌اند در پرتو ایمان، صبر و استقامت بوده است، مردم یمن نیز با استقامت خود از ظلم‌ حکومت‌های مستکبر رهایی پیدا می‌کنند.
مردم یمن با استقامت از ظلم‌ حکومت‌های مستکبر رهایی پیدا می‌کنند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار جدید قم، با بیان اینکه کسانی که حریم کریمه را با دید نگین می‌بینند، خدمتی متفاوت‌تر از سایرین برای این حرم دارند، اظهارداشت: با تشکیل کمیته‌ای متشکل از اعضای شهرداری، شورای شهر و آستانه مقدسه برای حل اختلافات میان شهرداری و آستانه موافق هستیم اما تعیین افراد و تعداد باید از سوی دیگران صورت بگیرد.

امام جمعه قم خطاب به شهردار جدید قم گفت: آقای شهردار، در فعالیت‌های خود شتاب نکنید تا بیش از پیش با شهر قم آشنا شوید.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با بیان اینکه کسی که در شهر قم کمر خدمت ببندد، حضرت فاطمه معصومه (س) او را تنها نمی‌گذارد، عنوان کرد: شما که خدمتگذار مردم قم و زائر حضرت معصومه (س) هستید، سهم ویژه‌ای از شفاعت این بانوی کریمه (س) خواهید داشت.

وی با اشاره به ظلم‌هایی که بر مردم یمن وارد می‌شود، اظهار داشت: در طول تاریخ هرچه شیعیان به دست آورده‌اند در پرتو ایمان، صبر و استقامت بوده است و مردم یمن هم با استقامت خود از ظلم‌های حکومت‌های مستکبر رهایی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲آ
https://qomnews.ir/vdcayonu.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما