شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 30123
منبع : روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

آدم‌کشی در یمن پرده از چهره سفاک و خونریز آل سعود برداشت

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن تجاوز آل سعود به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن، از کلیه آزاداندیشان سراسر جهان خواست با محکوم نمودن این اقدامات آل سعود، فریاد مظلومیت مردم بی‌گناه و بی‌دفاع یمن را به گوش جهانیان برسانند.
آدم‌کشی در یمن پرده از چهره سفاک و خونریز آل سعود برداشت
به گزارش قم نیوز، در پی تجاوز رژیم آل سعود به کشور یمن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اطلاعیه‌ای صادر و با محکوم کردن این جنایات وحشیانه، از مجامع جهانی خواست ضمن پایان دادن به سکوت وقیحانه خود به رسالت اصلی خود در دفاع از حقوق بشر عمل کنند.

در این اطلاعیه آمده است: تداوم حملات وحشیانه آل سعود به مردم بی‌دفاع یمن که منجر به کشتار مداوم زنان، کودکان و سالخوردگان بی‌دفاع گردیده است همزمان با ممانعت از رسانیدن خدمات امدادی و کمک‌های اولیه صورت می‌گیرد و این کشور را در آستانه یک فاجعه وسیع انسانی قرار داده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: به کارگیری سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه بر علیه این مردم مظلوم و بی‌گناه، نه تنها پرده از چهره سفاک و خونریز این باصطلاح خادمین حرمین شریفین را بر داشته است علاوه بر آن مدعیان دفاع از حقوق بشر را با سوال جدی روبرو نموده است که چرا در مقابل این همه جنایات سکوت، پیشه نموده‌اند.

در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان شده است: تا کی جهان اسلام شاهد جنایاتی از این دست از سوی مروجان اندیشه افراطی، خشک و بی‌منطق وهابیت در منطقه باشد. جنایات گروه‌های تکفیری در عراق، سوریه و سایر کشورهای منطقه آیا جز با حمایت مستقیم این رژیم و هم‌پیمانانش در فلسطین و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا صورت می‌گیرد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تداوم این جنایات را قاطعانه محکوم می‌‌کند و از تمامی آزاداندیشان سراسر جهان می‌خواهد با محکوم کردن این اقدامات آل سعود، فریاد مظلومیت مردم بی‌گناه و بی‌دفاع یمن را به گوش جهانیان برسانند.

در بخش پایانی این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در خاتمه مراتب اعتراض خود را به تداوم سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان دفاع از حقوق بشر اعلام داشته و توقف این حملات وحشیانه و مجازات عاملین و آمرین این جنایات جنگی را خواستاریم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcipzap.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما