جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 29998
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور:

۵۵۰ طلبه در مسابقه حفظ خطبه غدیر در قم شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ۵۵۰ نفر از طلاب قم در مسابقه حفظ خطبه غدیر شرکت کردند.
۵۵۰ طلبه در مسابقه حفظ خطبه غدیر در قم شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شعبانی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کل کشور برگزار شده است اظهار داشت: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در سال گذشته با رجوع به سایت‌های حوزه علمیه در این مسابقه ثبت نام کردند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه ۵۵۰ نفر از طلاب در این مسابقه شرکت کردند افزود: این مسابقه در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایر نقاط کشور بقاع متبرکه شاخص میزبان این مسابقه هستند گفت: با توجه به اهیمت حفظ خطبه غدیر و تاکید پیامبر اکرم (ص) در غدیر خم که بر انتقال نسل به نسل این خطبه تاکید داشتند این مسابقه را برگزار می‌کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف آشنایی طلاب با خطبه غدیر برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم این خطبه را آهرین سفر خود به حج بیان کردند و بر انتقال آن در آینده تاکید داشتند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: با توجه به تاکید پیامبر اکرم (ص) بر انتقال این خطبه در نسل‌های آینده این مسابقه را برگزار کردیم تا طلاب جوان آشنایی بیشتری با آن داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7y9x.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما