جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 29999
مدیر کل ورزش و جوانان قم:

ورزش قم در سال ۹۳، ۷ مدال جهانی و ۱۵ مدال آسیایی کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه با مساعدت استانداری قم در پایان سال ۹۳ اعتباری به ورزش قم اختصاص داده شد گفت: ورزش قم در سال ۹۳، ۷ مدال جهانی و ۱۵ مدال آسیایی کسب کرد.
ورزش قم در سال ۹۳، ۷ مدال جهانی و ۱۵ مدال آسیایی کسب کرد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی در جشنواره تجلیل از قهرمانان برون مرزی ورزش قم اظهار داشت: رشد ورزشی در سال ۹۳ در شاخص‌های متنوعی از ۹۳ از ۴ درصد به ۳۰۰ درصد رسید که دستاورد آن ۷ مدال مسابقات جهانی بود.

وی افزود: ۱۵ مدال آسیایی و ۷۵ مدال در مسابقات بین المللی در سال ۹۳ نصیب ورزشکاران قم شد که این موفقیت‌ها در سایر تمام خانواده ورزش قم اعم از مسئولان هیئت‌های ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران به دست آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: باید از زحمات و تلاش‌های عباس جهان بینی مدیر کل سابق ورزش و جوانان قم هم قدردانی کنیم که چندین سال در این راه تلاش کرد و در بخش زیادی از این موفقیت‌ها سهیم است.

عابدی بیان کرد: سال گذشته با قول مساعدی که در همین محفل داده شد اعتباری برای کمک به هیئت‌های ورزشی استان قم به اداره کل ورزش و جوانان تزریق شد و توانست بار قابل توجهی از مشکلات ورزش قم را از روی دوش بردارد.

وی عنوان کرد: با مساعدت استانداری قم در پایان سال ۹۳ اعتباری از محل فصل ۵ به ورزش قم اختصاص داده شد که برای ورزش قم راهگشا بود و امیدواریم در سال ۹۴ هم این تخصیص اعتبارات ادامه یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: درخواست مجموعه ورزش قم از ریاست مجلس شورای اسلامی این است که در راستای حل مشکلات قهرمانان اقدامی اساسی شود چنان که در حال حاضر، ۲ مشکل بزرگ برای قهرمانان وجود دارد که یکی بحث اشتغال و دیگری بحث مسکن است و امیدواریم با توجه خاصی که به ورزش هست این مشکل حل شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwwni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما