پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 30093
عضو مجلس خبرگان رهبری:

گفتمان انقلاب ایران مبتنی بر اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس موسسه آموزشی امام خمینی (ره) گفت: اختلافاتی که بین انقلاب اسلامی با انقلاب های سوسیالیستی و لیبرالیستی وجود داردریشه ای و اساسی است چون گفتمان انقلاب ما مبتنی بر اسلام است.
گفتمان انقلاب ایران مبتنی بر اسلام است
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در دیدار با شرکت کنندگان در همایش رسم هجرت که در موسسه آموشی پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: ما در عصری زندگی می کنیم که یک پدیده بی نظیر در تاریخ کشور رخ دادو آن پیروزی انقلاب اسلامی بود.

رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره) افزود: استعمار در تلاش است تا با شیوه هایی ملت های دنیا را به سوی خود جلب کند و در این راستا برنامه های زیادی را در دستور کار خود دارد .

آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: امروز بسیاری از کشورها از استعمار کشورهای زورگو آزاد شده اند و عضو سازمان ملل هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: بیش از ۵۰ سال پیش مقدمات انقلاب اسلامی شکل گرفت و پس از ۱۵ سال در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید که با انقلاب های دیگر تفاوت اساسی دارد.

استادحوزه علمیه تصریح کرد : انقلاب ما در ظاهر دارای تشابهاتی با برخی از انقلاب ها است اما در گفتمان و آرمان های آن اختلافات ریشه ای با انقلاب های دیگر دارد.

وی با بیان این که احزاب به پیروزی دیگر گروه ها در انتخابات احترام بگذارند اظهار داشت:اختلافاتی که بین احزاب و گروه ها و دولت ها وجود دارد نشان دهنده این است که انقلاب ما از پویایی برخوردار است و در کنار اختلافات دارای وحدت است.

رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره) بیان کرد : اختلافاتی که بین انقلاب اسلامی با انقلاب های سوسیالیستی و لیبرالیستی وجود داردریشه ای و اساسی است چون گفتمان انقلاب ما مبتنی بر اسلام است.

آیت الله مصباح یزدی با بیان این که برخی افراد در انقلاب اسلامی در پی رسیدن به منافع خویش هستند عنوان کرد: رونق اقتصادی و بهداشت و رفع تحریم ها گفتمان همه احزاب است ولی انقلاب اسلامی به ابعاد مختلف نیازهای جامعه اسلامی توجه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادت رزمندگان در دفاع مقدس تصریح کرد: در جنگ ۸ساله ما با دشمن هدف رزمندگان پیروزی اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی بود و برای آن هیچ منفعت مادی را در نظر نمی گرفتند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تحریم های دشمنان اظهار داشت: برخی تصور می کنند که در برابر تحریم ها باید تسلیم شوند ولی ما برای رسیدن به مادیات انقلاب نکردیم بلکه هدف مان اجرای دستورات الهی بود.

وی با اشاره به وحدت ملت ایران بیان کرد: ایمان به خداو روحیه خودباوری که در ملت ما وجود دارد سبب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در جنگ ۸ ساله با دشمن بعثی به پیروزی برسیم.

رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره) با اشاره به تشابه انقلاب اسلامی با بعثت پیامبر(ص)عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید اگر به غیر من امید داشته باشید شکست خواهید خورد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcex78x.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما