سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 30198
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
مدیر کل بهزیستی قم عنوان کرد:

معافیت مالیاتی برای نیکوکاران و خیرین بهزیستی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت : خیرین و نیکوکارانی که به بهزیستی کمک می کنند از پرداخت مالیات معاف می شوند.
معافیت مالیاتی برای نیکوکاران و خیرین بهزیستی
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه از اعمال سیاست‌های تشویقی برای خیرین خبر داد و اظهار داشت: برای خیرین بهزیستی، معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است و چنانچه خیری، نیت خیری داشته باشد و در راستای اهداف بهزیستی عمل کند، از معافیت‌های مالیاتی برخوردار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: معافیت مالیاتی، تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه مشارکتی و همکاری خیرین حقیقی و حقوقی با بهزیستی و تشکل های مرتبط با آن دارد.

سلیقه گفت: نقش خیرین در فقرزدایی بیش از سایر قشرها است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی بهزیستی توانمند سازی جامعه هدفش می باشد، گفت: سالانه مبالغ چشم گیری از جانب خیرین گرامی به حساب مشارکتهای بهزیستی واریز می گردد و با توجه به اینکه بهزیستی، یک سازمان مردم نهاد می باشد ما موظفیم خیرین گرامی را جذب، و در راستای تکریم آنها گامهای موثری برداریم.

مدیر کل بهزیستی قم در ادامه، با اشاره به ماده ۱۷۲ قانون امور مالیاتی کشور، گفت: خیرانی که در امر مشارکت با بهزیستی همکاری لازم را انجام میدهند، نسبت به این عمل خیر، از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

سلیقه افزود: بهزیستی استان قم در سال ۹۳ موفق به جلب مشارکتهای مردمی به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۲۶۳ ریال گردید که میزان مشارکت سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از رشدی معادل ۱۷۹۰ درصد برخوردار بوده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaa6ne.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما