پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 30238
منبع : پایگاه خبری پلیس

اهتمام پلیس برای ساماندهی مراکز اقامتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در جلسه با مدیران مراکز اقامتی استان بر اهتمام پلیس قم در جهت ساماندهی مراکز اقامتی این استان تاکید کرد.
اهتمام پلیس برای ساماندهی مراکز اقامتی در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ «حمید رضا اسدی» اظهار داشت: باید ساماندهی و تأمین نظم و امنیت زائران در دستور کار قرار گرفته تا با خیال آسوده به زیارت و سیاحت خود بپردازند و با توجه به وسعشان بهترین مکان برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه سرویس‌های درون و برون شهری برای انتقال مسافران و زائران را به شرکت‌های معتبر سپرده‌ایم، افزود: در زمینه اسکان در نظر داریم تا با توجه به وضعیت مالی آن‌ها، مناسب‌ترین مکان برای اقامت آن‌ها تعیین شود و راه اندازی سیستمی برای هرچه بهتر اجرا شدن این برنامه‌ها را مدنظر قرار داده‌ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: در زمینه ساماندهی نیز بایستی کلیه وسائل نقلیه مسافربری ساعت ورود و خروج خود را در پاسگاه‌های پلیس راه استان ثبت کنند.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه افراد از سفر به قم اهداف زیادی چون زیارت، پزشکی، تجارت و سیاحت می‌توانند داشته باشند، عنوان کرد: هرکدام از این‌ها نیازمند خدمات خاص خود است که باید آن‌ها را راهنمایی کنیم تا تهدیدات و آسیب‌ها به حداقل برسد.

وی در ادامه بر آموزش انتظامی برای زائران و مسافرانی که از کشورهای دیگر به استان قم سفر می‌کنند، تأکید و تصریح کرد: در پایانه‌ها راه اندازی محلی برای آموزش انتظامی زائران و مسافران احساس می‌شود تا رفتار صحیح خود را بدانند و هشدار‌ها و آموزش‌های لازم نسبت به وضعیت استان به آن‌ها ارائه شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همچنین از ضرورت احداث صرافی، طلافروشی، ارائه خدمات پزشکی و ترجمه در پایانه‌ها سخن گفت و خاطرنشان کرد: سامان دهی زائران که یک عملیات انتظامی است از پایانه شروع می‌شود، به اماکن انتقال می‌یابد و از آنجا خدمات با اهداف مختلف ارائه می‌شود تا هم امنیت برای استان قم و هم برای آن‌ها ایجاد شود تا در سایه این امنیت آرامش و آسایش نیز تأمین شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfc0dm.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما