شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 26747

کشف محموله 5 میلیاردی چای قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم ، دو هزار و 200 کارتن 10 کیلوگرمی چای خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.
کشف محموله 5 میلیاردی چای قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در این رابطه اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون از یکی از استان های جنوبی قصد انتقال یک محموله بزرگ چای قاچاق به استان همجوار قم دارد، بلافاصله شناسایی خودرو مذکور در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ ˈحمیدرضا اسدیˈ افزود: پس از بررسی موضوع چندین اکیپ در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند و نهایتا خودرو مورد نظر در جاده قدیم قم – تهران شناسایی و توسط ماموران متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به ضد و نقیض گویی های راننده و همچنین عدم ارائه مدارک لازم، کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و پس از فک پلمپ درب کانتینر، دو هزار و ۲۰۰ کارتن ۱۰ کیلوگرمی چای خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و در نهایت با هماهنگی مقام قضایی استان محموله چای قاچاق تحویل اداره گمرکات استان قم شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfeed0.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما