پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 30243
با حضور مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا

گردهمایی بزرگ مربیان فوتبال و فوتسال قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: گردهمایی بزرگ مربیان فوتبال و فوتسال و دومین دوره آموزشی فوتبال پایه فیفا موسوم به گرس روت با حضور مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم برگزار شد.
گردهمایی بزرگ مربیان فوتبال و فوتسال قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، گردهمایی بزرگ مربیان فوتبال و فوتسال امروز در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد و اهالی فوتبال و فوتسال استان قم به همراه کار‌شناسان و مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم گردهم آمدند.

در این مراسم ابتدا محمد گل محمدی مدرس فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا به بیان برنامه‌های یکپارچه فدراسیون فوتبال در مورد فوتبال پایه، پروژه گرس روت فیفا، چالش‌ها و برنامه‌های مدارس فوتبال در آستانه آغاز فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال فصلی پرداخت.

قدرت الله باقری مربی بدنساز سابق تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر، نیز در سخنانی به بیان اصول جدید علم تمرین پرداخت و کارگاهی گروهی با مشارکت حاضران در سمینار در زمینه علم طراحی تمرین در فوتبال برگزار کرد.

شهاب الدین حسامی مسئول کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم نیز در سخنانی به تشریح آخرین وضعیت طرح آسیا ویژن در قم پرداخت و وضعیت این طرح را در قم جلو‌تر از برنامه مقرر عنوان و ابراز امیدواری کرد می‌دران باشگاه‌ها در اجرای این طرح، هیئت فوتبال را یاری رسانند.

محمدرضا عباسی دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم نیز با تشریح برنامه برگزاری فستیوال‌های مدارس فوتبال بر ضرورت اخذ مجوز رسمی فعالیت مدارس فوتبال از سوی مدیران این مدارس تاکید و عنوان کرد که به ۲ ارگان بابت تبلیغات مدارس فوتبال غیر قانونی در سطح شهر قم تذکر داده شده است.

رضا کردی رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در سخنانی با بیان اینکه ساز و کار اعطای مدارک مربیگری به علاقمندان از سوی فدراسیون دستخوش تغییر شده از ابداع مدارک جدید مربیگری و تفکیک این مدارک بین سطوح شهرستان‌ها، استان‌ها و مسابقات لیگ‌های کشور خبر داد.

در این همایش چهره‌هایی چون سید مهدی غیاثی سرمربی سابق تیم‌های فوتسال کیش ایر قم و دبیری تبریز، محسن حسن‌زاده مربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، رضا کردی سرمربی تیم فوتسال الاهلی قطر و مهدی رضایی مربی تیم فوتبال صبای قم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbf5bf.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما