يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 3028
عضو فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی:

مردم در 9 دی، اعتقاد خود به اصل ولایت فقیه را نشان دادند

قم نيوز : قم نیوز: عضو فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در 9 دی، قدرت انقلاب اسلامی و میزان اعتقاد و پایبندی خود به اصل ولایت فقیه را نشان دادند.
مردم در 9 دی، اعتقاد خود به اصل ولایت فقیه را نشان دادند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری خاطرنشان كرد: حماسه ۹ دی ۸۸، بر خواسته از شور و شعور ایمانی مردم ایران بود و ریشه در اعتقادات دینی آنها دارد.

وی یادآوركرد: مردم بر اساس اعتقادی كه به ولایت مطلق خداوند متعال، انبیاء الهی، ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه داشتند احساسات خود را در روزی كه احساس خطر كردند به منصه ظهور رساندند.

نماینده مردم دهدشت و بهمئی: مردم ایران در میدان عمل به دشمنان داخلی و خارجی اثبات كردند كه تا این شور و شعور در بین ملت ایران وجود دارد نمی توانند ضربه ای به مردم ما وارد كنند.

عضو فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: در ۹ دی، آن لایه های پاك مردم و آن توده عظیم مردمی مانند رودخانه ای خروشان و زلال، نقشه ها و فتنه ها را كنار زده است.

بزرگواری گفت: مردم ایران در ۹ دی، نظام جمهوری اسلامی را بیمه كردند و جایگاه ولایت فقیه نیز برای دنیا روشن و قدرت ولایت را نیز اثبات كردند.

این نماینده مجلس بیداری اسلامی را از دیگر ثمرات خوب انقلاب اسلامی دانست و گفت: از بركت ۹ دی، حركت های خوبی در جهان ایجاد شده است، مردم جهان با الهام از ۹ دی مردم ایران، در برابر دیكتاتورها می ایستند و حتی در رای دادن خود، بر خلاف حواسته امریكا و اروپا تصمیم می گیرند.

وی ادامه داد: گرایشات مردم در كشورهای اسلامی، ضد استكباری است و اگر مردمی با ایمان و انگیزه الهی و با دست خالی به صحنه بیایند می توانند در برابر مدرن ترین سلاح های نرم افزاری، به پیروزی برسند.

وی همچنین تاكید كرد: حماسه ۹ دی را برخی طیف ها به نفع خود مصادره نكنند بلكه این حماسه مربوط به توده های مردم بود.

بزرگواری خاطرنشان كرد: همان كسانی كه در روز تاسوعا و عاشورا با علم و نماد امام حسین (ع) به میدان می آیند و عاشورا را پررنگ تر و روح عاشورایی را زنده می كنند ۹ دی را به وجود آوردند.

وی ادامه داد: عاشورا برای مردم و شیعیان نهادینه شده است و ۹ دی هم الهام گرفته از عاشورا است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8xbjh87v9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما