جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 20735
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

پشتیبانی از ولایت فقیه بزرگ‌ترین آرمان شهدا بود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم گفت:شهدا همواره بر یاری امام تاکید داشتند چرا که به خوبی درک کرده بودند که استکبار قصد جدا کردن مردم را از امام را در سر می‌پروراند از همین رو پشتیبانی از ولایت فقیه بزرگ‌ترین آرمان شهدا بود.
پشتیبانی از ولایت فقیه بزرگ‌ترین آرمان شهدا بود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسن اکبری در همایش تجلیل از خادمان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن مرکز همایش‌های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شده بود با اشاره به اینکه عزیز‌ترین چیز برای انسان جان است که شهیدان جانشان را خالصانه برای اعتلای اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار کرد: راهی که شهدا پیمودند رهروی راه اهل بیت عصمت و طهارت (س) بود از همین رو در روایات آمده است که مقام شهید بدان حد است که با ریختن نخستین قطره خونشان به عالیترین مقام انساننی در دنیا و آخرت دست می‌یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تاکید براینکه مکتب اهل بیت (ع) انسان مطلوب و کامل به جهان تحویل می‌دهد، افزود: مقام تسلیم شهدا با تمام وجود و از عمق وجود بود از همین رو به مقام ماندگاری و کسب بهترین جایگاه‌ها دست یافتند.

وی پیام اصلی شهدا را پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: شهدا همواره بر یاری امام تاکید داشتند چرا که به خوبی درک کرده بودند که استکبار قصد جدا کردن مردم را از امام را در سر می‌پروراند از این رو بهترین اه تکریم شهدا عمل به پیام‌ها و توصیه‌های ان مردان خدا است.

حجت الاسلام اکبری شعار ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند را هدف شهدا برای تحقق آن عنوان کرد و گفت: شهدا با الگوگیری از واقعه عاشورا این شعار را محقق کردند و در این راه از خود گذشتند، خداوند به ما این معرفت را عطا کرده تا رهرو رهبرمان باشیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgnu9x.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما