دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 30291
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم

مسابقه رادیویی هفت خانه با حضور داوطلبان جوان هلال احمر قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور ۲۸ نفر از اعضای کانون های این معاونت در مسابقه رادیویی استانی "هفت خانه" در هفته هلال احمر خبر داد.
مسابقه رادیویی هفت خانه با حضور داوطلبان جوان هلال احمر قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی با بیان اینکه اعضای جوان استان قم در هفته هلال احمر در رسانه های مختلف به معرفی اهداف و فعالیت های جمعیت پرداختند اظهار داشت: با توجه به پخش وِیژه برنامه های رادیو تلویزیونی در هفته هلال احمر با رویکرد معرفی خدمات جمعیت هلال احمر استان قم به شهروندان، ۲۸ نفر از جوانان فعال قم در مسابقه فرهنگی ؛علمی رادیویی شبکه استانی قم با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این مسابقه ی زنده ی رادیویی "هفت خانه" که در ایام هفته هلال احمر هر شب راس ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می شد اعضا دو به دو در ۱۵ دقیقه به سوالات اطلاعات عمومی، فرهنگی هنری و... که توسط مجریان این برنامه مطرح می شد پاسخ میدادند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: بیش از نیمی شرکت کنندگان با کسب امتیاز لازم، برنده مسابقات شدند که در پایان این هفته از سوی روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم به تمامی برگزیدگان این مسابقات هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcezw8x.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما