چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 30315
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

تقدیر از مدیران برگزیده مدارس مجری طرح ملی محله عاری از دخانیات در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان هلال احمر از مدیران برگزیده مدارس اجرا کننده طرح ملی محله عاری از دخانیات در قم تقدیر کرد.
تقدیر از مدیران برگزیده مدارس مجری طرح ملی محله عاری از دخانیات در قم
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی از اجرای موفق "طرح ملی محله عاری از دخانیات" در هفته سلامت خبر داد و اظهار داشت: این طرح طبق دستورالعمل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تعدادی از مدارس سطح شهر قم اجرا شد و از این رو با توجه به کیفیت برگزاری آن و ابتکارات انجام شده، از مدیران مدارس تقدیر شد.

وی افزود: طرح عاری از دخانیات در قم همزمان با سراسر کشور با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود و در مدارس اجرای این طرح به صورت خودجوش و ابتکاری مسابقات و برنامه های فرهنگی در قالب دعوت از خانواده ها برای حضور در اجرای برنامه هایی مانند سرود و همخوانی، برپایی نمایشگاه ها و چادرهای اطلاع رسانی متناسب با طرح انجام شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در این طرح، اعضای کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال احمر ضمن بزرگداشت هفته سلامت، حضوری موثر را در سطح اجتماع تجربه کردند بیان کرد: دانش آموزان با همکاری مسولین در مدارس به برپایی چادر جوانان و نصب بنر و پوستر جهت اطلاع رسانی محلی اقدام کردند و با توزیع گل به افراد سیگاری از آنان درخواست کردند سیگارهای خود را برای همیشه خاموش کنند.

مصباحی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای موفق این طرح در قالب های مختلف همچون، توزیع سی دی و کتابچه به دانش آموزان، برگزاری مسابقه محله عاری از دخانیات و آموزشهای مختلف و آشنایی با مضرات سیگار ما را بر آن داشت تا از مدیرانی که در اجرای کیفی طرح با جمعیت هلال احمر همکاری خوبی داشتند در حضور مدیر عامل جمعیت با اهدا هدیایی تقدیر کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbsfbf.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما