سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 30307
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

شهرداری بستر ورود سرمایه‌گذاران به قم را فراهم کند‌

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم پروژه‌های مترو و منوریل را به عنوان اولویت‌های مهم عمرانی استان قم مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری بستر ورود سرمایه‌گذاران به قم را فراهم کند.
شهرداری بستر ورود سرمایه‌گذاران به قم را فراهم کند‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش ظهر امروز در بازدید از معاونت عمرانی استانداری قم ضمن دریافت گزارشات مسائل عمرانی، طی سخنانی بر تلاش همه دستگاه‌های مدیریت شهری برای پیشرفت و توسعه استان قم تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به وظیفه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مبنی بر هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: این معاونت به عنوان مغز متفکر استان در زمینه مسائل عمرانی باید نقش خود را بخوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه نگاه فراملی به قم وجود دارد، این شهر را خاستگاه انقلاب و مرکز جهان تشیع عنوان و افزود: حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر در این شهر گواه نگاه ویژه ملت ایران به این استان است.

صالحی‌منش پروژه‌های مترو و منوریل را به عنوان اولویت‌های مهم عمرانی استان قم مورد توجه قرار داد و افزود: مترو به عنوان یک زیرساخت ضروری در حمل و نقل درون شهری باید هرچه زود‌تر به بهره برداری برسد.

استاندار قم توسعه همه جانبه استان را مستلزم رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در قم دانست و با بیان اینکه این امر نیازمند ارائه ضمانت‌های لازم به سرمایه گذاران برای تسهیل در سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: شهرداری قم باید بیش از پیش به روانسازی امور توجه داشته باشد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی بلند مدت و سالیانه در معاونت عمرانی تاکید و خاطرنشان کرد: در صورت داشتن هدف مشخص و مجاهدت برای دستیابی به آن، شهری در خورشان کریمه اهل بیت را ایجاد می‌کنیم.

‌انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccm1q1.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما