پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 30343
معاون اورژانس قم:

۴۷۱ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم مجروح شدند‌

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم گفت: در اثر تصادفات رخ داده در هفته گذشته ۴۷۱ نفر مجروح شدند که از این تعداد ۱۷۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شده و ۲۹۶ نفر به بیمارستان‌های استان برای درمان ارجاع شدند.
۴۷۱ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم مجروح شدند‌
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به آمار حوادث رخ داده هفته گذشته در قم اظهارداشت: از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۷ هزار و ۴۵۰ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شد که منجر به هزار و ۱۸۲ ماموریت از سوی اورژانس قم شده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه از این تعداد ماموریت هزار و ۸ ماموریت داخل شهری و ۱۷۴ مورد جاده‌ای بوده است افزود: در مجموع این آمار ۳۸۶ مورد از ماموریت‌ها به دلیل حوادث ترافیکی و تصادفات بود.

وی تصریح کرد: ۳۲۴ مورد تصادف داخل شهری و ۶۲ مورد تصادف جاده‌ای در هفته گذشته در استان قم اتفاق افتاده است.

فراهانی بیان کرد: در اثر تصادفات رخ داده در هفته گذشته ۴۷۱ نفر مجروح شدند که از این تعداد ۱۷۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شده و ۲۹۶ نفر به بیمارستان‌های استان برای درمان ارجاع شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه ۲۴۴ حادثه ترافیکی مربوط به موتور سیکلت سواران در هفته گذشته اتفاق افتاده است بیان کرد: در این تصادفات ۲۸۸ نفر مجروح شدند که ۱۲۱ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۱۶۸ نفر برای درمان به مراکز درمان منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc11q1.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما