شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 30519
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی ‌در استان قم ۴۷۱ مجروح برجای گذاشت‌

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم بابیان اینکه در تصادفات هفته گذشته ۴۷۱ نفر در قم مجروح شدند، گفت: ۱۷۶ نفر از مجروحان سرپایی مداوا، ۲۹۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳ نفر جان خود را از دست دادند.
حوادث ترافیکی ‌در استان قم ۴۷۱ مجروح برجای گذاشت‌
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره رخدادها و تصادفاتی که در هفته گذشته در قم اتفاق افتاده است، اظهارداشت: از تاریخ ۲ خردادماه سال جاری تا امروز ۷ هزار و ۶۰۵ تماس با مرکز مدیریت اورژانس قم برقرار شده ‌که از این تعداد تماس هزار و ۲۰۹ مورد منجر به مأموریت شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: از این تعداد مأموریت ۱۰۲۵ مورد مربوط به مأموریت‌های داخل شهری و ۱۸۴ مورد مأموریت جاده‌ای بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۴۱۲ مورد از تعداد کل مأموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حادثه ترافیکی ۳۴۷ مورد داخل شهری و ۶۵ مورد حادثه جاده‌ای بوده است.

فراهانی بابیان اینکه در تصادفات هفته گذشته ۴۷۱ نفر در قم مجروح شدند، گفت: ۱۷۶ نفر از مجروحان سرپایی مداوا، ۲۹۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌ها در هفته گذشته اظهار داشت: ۲۸۱ مأموریت مربوط به حوادث موتورسیکلت‌سواران رخ‌ داده ‌که ۳۲۱ نفر در این تصادفات۱ مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۳ نفر از مجروحان حوادث موتورسیکلت‌سواران سرپایی درمان شدند، بیان کرد: ۱۸۷ نفر از مجروحان برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی با اشاره به اینکه صبح امروز حادثه شغلی در قم رخ‌داده است، خاطرنشان کرد: ساعت هشت صبح امروز تماسی با مرکز اورژانس قم برقرار شد که بر اساس این گزارش آقایی ۴۰ ساله هنگام کار با دستگاه در کارگاهی واقع در جاده قدیم قم کاشان دچار حادثه شغلی و قطع عضو دست شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بابیان اینکه با هماهنگی مرکز اورژانس قم و بیمارستان امام خمینی (ره) تهران پذیرش این فرد در زمان طلایی پیوند عضو صورت گرفت، گفت: بالگرد اورژانس قم برای استفاده حداکثری از زمان طلایی برای پیوند عضو فرد حادثه‌دیده وی را به تهران منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۳ بامداد امروز تصادفی در اتوبان قم - تهران رخ‌داده است، بیان کرد: براثر برخورد پژو با گارد یک نفر جان خود را در دم از دست داد و یک نفر دیگر برای درمان با آمبولانس مرکز ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwmnx.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما