شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 30532
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

داعش با حضور در مرزهای ایران مرگ خود را رقم می زند

قم نيوز : قم نیوز: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این که حرم ائمه (ع) در عراق برای ما اهمیت زیادی دارد و اگر داعش به آن حمله کند ما وارد جنگ با این گروهک تروریستی می شویم گفت: ما به داعش اعلام کردیم که مرزهای کشورایران برای ما خط قرمز است و اگر داعش به سمت مرزهای ما بیاید آن ها را با خاک یکسان می کنیم.
داعش با حضور در مرزهای ایران مرگ خود را رقم می زند
به گزارش قم نیوز، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در گردهمایی فعالان مهدویت که در سالن همایش های مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد با اشاره به حمله دولت آل سعود به یمن و تحولات این کشور اظهار داشت: یمن در جنوب عربستان سعودی واقع شده که در سال ۱۹۱۸ به استقلال رسید و دارای جمعیتی ۲۵ میلیون نفری است و حدود ۵۰ درصد کشور یمن شیعیان هستند و ۳۹ درصد جمعیت را اهل سنت تشکیل می دهند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به زمینه های شکل گیری جریان شیعی الحوثی گفت: در دو دهه گذشته وضعیت یمن سبب شد تا قدرت حوثی ها افزایش پیدا کند ، علامه عبدالملک حوثی در قم مشغول به تحصیل شد و از آرمان های امام خمینی(ره) الگوبرداری کرد و علیه حکومت یمن قیام کرد.

رحیم صفوی بیان کرد: منصور هادی رئیس جمهور یمن به وعده های خویش عمل نکرد و علیه الحوثی ها انقلاب کرد، جمهوری اسلامی و نیروی قدس ۱۲ سال پیش به کشور یمن رفت و جهت ایجاد اتحاد میان ملت یمن تلاش کرد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: انگلیسی ها دولت آل سعود و وهابیت را به قدرت رساندند، امروز به بهانه سرنگونی رئیس جمهور یمن دولت آل سعود حملات خویش علیه ملت یمن را آغاز کرد و هنوز هم این حملات وحشیانه تداوم دارد.

رحیم صفوی با بیان این که در حملات روز گذشته آل سعود به یمن ۶۰ نفر خمی و ۳۰ نفر زحمی شدند اظهارداشت: سعودی ها در ابتدای حمله به یمن گفتند که هدفشان حفظ منصور هادی در مصر و سرنگونی الحوثی ها است که تاکنون به هیچ یک از اهداف خویش دست پیدا نکردند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به هزینه های میلیادری آل سعود جهت تغییر حکومت یمن عنوان کرد : عربستان سعودی روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت تولید و هفت میلیون بشکه نفت صادر می کند اما در آمد آن ها در تحولات کنونی منطقه به نصف رسیده است.

رحیم صفوی تصریح کرد: این نکته توسط برخی افراد مطرح می شود که مسائل و تحولات یمن و عراق و سوریه به ظهور مرتبط است یا خیر که البته می توان گفت بخشی از این تحولات از علائم ظهور امام زمان(عج) است.

وی اظهار داشت: در آینده دولت موقت یمن تشکیل می شود و قدرت استراتژیک ایران در منطقه افزایش پیدا می کند ، احتمال تجزیه عربستان در آینده نزدیک وجود دارد چون از داخل در حال فروپاشی است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به علت عدم پاسخ قاطعانه انصارالله به تجاوزات دولت آل سعود بیان کرد: انصار الله از نظر تسلیحات مشکلی ندارند ولی ابتدا باید مشکلات و کمبودهای داخلی خود را مرتفع کنند که در این زمینه جمهوری اسلامی کمک های خوبی به آن ها کرده و پس از رفع مشکلات داخلی پاسخ قاطعانه ای به حملات آل سعود خواهد داد.

رحیم صفوی با اشاره به کمک های کشور ایران به ملت مظلوم یمن عنوان کرد: کمک هایی که توسط ایران به ملت یمن صورت می گیرد خشم آل سعود را برانگیخته است ، ما در حمایت از ملت های مسلمان منطقه نظیر عراق و سوریه و یمن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم.

وی با اشاره به مشکلات داخلی آل سعود تصریح کرد: دولت آل سعود دارای آشفتگی و درگیری های زیادی است و شاهزادگان آل سعود که در خارج تحصیل کرده اند به شدت علیه نظام آل سعود فعالیت می کنند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اقدامات داعش در منطقه اظهار داشت: سازمان های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی تشکیل دهنده داعش هستند و در این زمینه حمایت های زیادی از گروهک های تروریستی نظیر داعش انجام داده اند و آموزش های زیادی به سرکردگان داعش نظیر ابوبکر البغدادی توسط سیا و سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

رحیم صفوی بیان کرد: کشور ایران دارای دو رقیب استراتژیک در منطقه است که کشور عربستان و ترکیه هستند ، دولت آل سعود به دلیل حمله به یمن از نظر قدرت تضعیف شده و دارای مشکلات زیادی شده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: کشور ما هیچ کمک مادی به کشور عراق نمی کند اما در زمینه ساماندهی نیروهای مردمی و مشاوره های نظامی به دولت عراق از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

رحیم صفوی با بیان این که حرم ائمه (ع) در عراق برای ما اهمیت زیادی دارد و اگر داعش به آن حمله کند ما وارد جنگ با این گروهک تروریستی می شویم تصریح کرد: ما به داعش اعلام کردیم که مرزهای کشورایران برای ما خط قرمز است و اگر داعش به سمت مرزهای ما بیاید آن ها را با خاک یکسان می کنیم.

وی با بیان این که یهودی ها در جهان حدود ۲۰ میلیون نفر هستند و ۶ میلیون نفر آن ها در آمریکا زندگی می کنند اظهار داشت: امکانات نظامی و رسانه ای آمریکا به صورت کامل در اختیار یهودی ها است و آن ها در کشور آمریکا از نفوذ زیادی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdccipq1.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما