يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 30544
منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم
توسط بالگرد امداد هوایی اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفت

انتقال مصدوم قطع دست به بیمارستان امام خمینی ( ره ) تهران

قم نيوز : قم نیوز: در پی حادثه ای که در یکی از کارخانه های سنگ جاده قدیم قم – کاشان رخ داد و باعث قطع دست یکی از کارگران شد ، مصدوم با بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ قم به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال یافت.
انتقال مصدوم قطع دست به بیمارستان امام خمینی ( ره ) تهران
به گزارش قم نیوز، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ۱۱۵ قم اظهار داشت: ساعت ۸:۱۰ صبح روز شنبه ۹ خرداد طی تماسی که بار اورژانس ۱۱۵ قم گرفته شد و قطع دست یک مرد حدودا ۴۰ ساله از بالای مچ دست در یکی از کارخانه های سنگ جاده قدیم قم کاشان به این مرکز اعلام شد .

فراهانی افزود : بلافاصله تیم اورژانس زمینی با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که در کوتاهترین زمان ممکن به محل حادثه رسید و بعد از کنترل خونریزی مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

معاون اورژانس قم با اشاره به این که این مصدوم از ناحیه بالای مچ دست راست دچار قطع عضو شده افزود : در حوادثی که منجر به قطع عضو می شود یک زمان طلایی وجود دارد ، ( زیر ۶ ساعت ) اگر در این زمان عضو قطع شده پیوند داده شود امید به موفق بودن پیوند وجود دارد و در غیر این صورت پیوند عضو بی فایده خواهد بود .

فراهانی تصریح کرد : جهت مدیریت زمان و طی هماهنگی با اورژانس کشور ، هوا ناجا و بیمارستان امام خمینی تهران جهت فرود بالگرد در بیمارستان و انتقال سریع مصدوم به اتاق عمل ، مصدوم با بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ قم به تهران اعزام شد و خوشبختانه در کمتر از دو ساعت از زمان اعلام حادثه به اورژانس ۱۱۵ ، مصدوم تحویل بیمارستان امام خمینی تهران شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfjtdm.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

جعفری
تشکر از نیروهای اورژانس