جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 30657
در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

عرضه ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه متروی قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سابق شهرداری قم از عرضه ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه متروی قم در آینده نزدیک خبر داد.
عرضه ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه متروی قم
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر عصر امروز در مراسم معارفه شهردار قم اظهار داشت: امروز مدیری زحمت‌کش و دارای سابقه روشن به عنوان شهردار قم انتخاب شده است که امیدواریم حضور وی باعث پیشرفت و توسعه شهر قم بیش از پیش شود.

وی با اشاره به شعار سال گفت: امیدواریم که در سال جاری با همکاری دستگاه‌های استان شاهد رشد این استان باشیم.

سرپرست سابق شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه، دارای جایگاه خاصی است گفت: از نوروز امسال توانستیم با وفاق خاصی که در مجموعه شهرداری قم و استان صوت گرفت رضایت نسبی زائران حاصل شد.

وی با اشاره به انتخاب شهر قم به عنوان یکی از نظیف‌ترین شهرهای کشور در نوروز فاطمی ادامه داد: با توجه به تقارن نیمه شعبان و ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد انتظارات از مجموعه استان و شهرداری بالا بود، تلاش کردیم که با وفاق و همدلی خدمات قابل توجهی به زائران ارائه دهیم و مراسم‌های مناسبی در این ایام به شکل مطلوبی برگزار شد.

متین‌فر با بیان اینکه شهرداران قبلی قم زحمات بسیاری برای عمران و آبادانی شهر کشیده شده بودند، گفت: در مدت زمانی که در اختیار داشتیم ادامه پروژه‌های نیمه تمام را دنبال کردیم.

وی از آماده شدن امکان عرضه اوراق مشارکت برای مترو قم به میزان ۳۳۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: با محقق شدن این اقدام زمینه تسریع در اجرای این پروژه مهم فراهم شده است.

سرپرست سابق شهرداری قم با بیان اینکه کلنگ پروژه تقاطع بلوار امام علی(ع) و عمار یاسر به زودی به زمین زده خواهد شد، بیان کرد: هزینه‌های اداره شهر قم به دلیل اینکه یک شهر بین‌المللی است، بر دوش مردم این شهر باشد که امیدواریم که از سوی دولتمردان خدمات قابل توجهی به شهر قم صورت گرفته و بودجه‌های لازم تخصیص داده شود.

وی توجه به معماری اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: تلاش کردیم که آثار معماری اسلامی در نمای شهری قم ظهور و به‌روز بیشتری داشته باشد.

متین‌فر با بیان اینکه بالاترین سرمایه شهرداری مردم هستند، گفت: در این خصوص نیز تلاش کردیم که در زمینه جلب رضایت عمومی اقدامات قابل توجهی داشته باشیم.

وی از همکاری و همراهی مدیران و کارکنان شهرداری قم در دوران خدمت خود تقدیر کرد و افزود: امیدواریم که در ادامه راه همراهان و همکاران خوبی برای شهردار جدید قم باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca0ine.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما