جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 30656
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بدهی ۱۱۵۰ میلیارد تومانی برای شهرداری قم چند برابر ارزش افزوده داشته است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مطرح شدن مسئله بدهی بانکی شهرداری قم گفت: از این بدهی ۱۱۵۰ میلیارد تومانی ۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت است و این اعتبار برای قم چند برابر ارزش افزوده داشته است.
بدهی ۱۱۵۰ میلیارد تومانی برای شهرداری قم چند برابر ارزش افزوده داشته است
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار قم که با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید قم بیان کرد: امیدواریم که این همدلی بین مدیران استان زمینه‌ای باشد که بتوانیم شهر قم را به عنوان یک شهر بین‌المللی، به جایگاه خود برسانیم.

وی با اشاره به اینکه پس از استعفای آقای دلبری شهردار قم در اسفند ماه سال گذشته انتخاب شهردار جدید با تشکیل کمیته هفت‌نفره در دستور کار شورا قرار گرفت افزود: نخستین کاندیدای شورای شهر قم برای تصدی مسئولیت شهرداری قم آقای سقاییان‌نژاد بود که در آن زمان ما را متقاعد کرد که این سمت را عهده‌دار نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پس از صادر نشدن حکم آقای باقری شهردار منتخب شورای شهر قم به دلیل پاره‌ای از مشکلات و شرایط پیش آمده برای فعالیت آقای سقاییان نژاد در اصفهان بیان کرد: بار دیگر با آقای سقاییان‌نژاد وارد گفت‌‌و‌گو شده و در نهایت ایشان متقاعد شد و شورای شهر نیز در جلسه خود که در روز نیمه شعبان برگزار شد با ۱۹ رای وی را به عنوان شهردار قم انتخاب کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن مسئله بدهی بانکی شهرداری قم گفت: در ازای این بدهی ۱۱۵۰ میلیارد تومانی که ۹۰۰ میلیارد تومان آن اوراق مشارکت و با مجوز شورا بوده است در هر کجا که سرمایه گذاری شده ارزش افزوده چند برابری داشته است.

بیاتی افزود: ارزش افزوده ناشی از این بدهی بیش از ۵ برابر است و اقدامات خوبی در این زمینه فراهم شده است و این بدهی‌ها تهاتر خواهد شد.

وی گفت: باید با توجه به ظرفیت‌‌های ایجاد شده بتوانیم زمینه‌های توسعه و پیشرفت استان قم را فراهم آورده و برای پیشرفت این شهر گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه قم شهری است که پاسخگوی زائران و مسافران است بیان کرد: از زحمات آقای دلبری در طول دوران خدمت خود منشا خیرات زیادی بود که از ایشان تقدیر می‌کنیم. همچنین آقای متین‌فر نیز در دوران سرپرستی تلاش‌های ارزنده‌ای داشت که آن را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmmet.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما