يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 30683
سخنگوی شورای شهر قم:

ایجاد نظم شهری و جلوگیری از سد معبر در اولویت شهرداری قم قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکل مربوط به موتورسواران، سد معبر و دست فروشان در قم گفت: این مشکلات در حد فاجعه در قم هستند که نیاز به بودجه خاصی ندارد و بیشتر به ایجاد نظم مرتبط است.
ایجاد نظم شهری و جلوگیری از سد معبر در اولویت شهرداری قم قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی پور صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم خطاب به استاندار قم با اشاره اینکه در سفر رئیس جمهور به قم حتی یک ریال بودجه به مدیریت شهری داده نشد اظهارداشت: باید این موضوع به رئیس جمهور منتقل شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه استان قم بودجه ای کمتر حدود صفر در زمینه عمرانی دریافت کرده است افزود: از استاندار قم انتظار داریم این مطالب را به رئیس جمهور منتقل شود.

عباس ذاکریان در این جلسه با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در شهر قم به خصوص در برگزاری مراسم مهم شهری اظهار داشت: توریسم و زائر با یکدیگر تفاوت دارند و باید بر اساس این تفاوت برخورد متفاوتی با زائران صورت گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه حاکمیت باید برای رشد فرهنگی و دینی هزینه کند افزود: ما نباید از زائر پول بگیریم و حاکمیت باید در این زمینه بودجه در نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: هرسال بخش مهمی از عوارضی که از مردم قم دریافت می‌کنیم در این زمینه هزینه می‌کنیم که باید اصلاح شود.

ذاکریان با اشاره به لزوم رعایت بحث نظم و انظباط شهری گفت: قم از این لحاظ در مرتبه پایینی است و در مقابل زائرن که به قم سفر می‌کنند خجالت زده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکل مربوط به موتورسواران، سد معبر و دست فروشان در قم گفت: این مشکلات در حد فاجعه در قم هستند که نیاز به بودجه خاصی ندارد و بیشتر به ایجاد نظم مرتبط است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjtmet.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما