دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 31513
منبع : پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

رضایت اعضای شورا دلیلی بر عدم نظارت بر عملکرد شهردار نیست

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که رضایت عمومی از عملکرد شهردار قم در بین اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد، گفت: رضایت اعضای شورا از شهردار دلیلی بر عدم نظارت بر عملکرد شهردار نیست.
رضایت اعضای شورا دلیلی بر عدم نظارت بر عملکرد شهردار نیست
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان به وجود یک رضایت عمومی نسبت به عملکرد سقائیان نژاد شهردار قم در شورای اسلامی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: از زمانی که وی مسئولیت پذیرفت، درخواستی مطرح شد، مبنی بر این‌که به مدت ۳ الی ۴ ماه به‌منظور آشنا شدن وی با شهر و نیروها فرصت داده شود که شورا با توجه به شناختی که از آقای سقائیان نژاد داشت، به وی فرصت این فرصت را داد.

وی وجود رضایت شورای اسلامی شهر از مدیران را پشتوانه‌ای برای آنان دانست و افزود: وجود این رضایتمندی دلیلی بر عدم نظارت اعضای شورای شهر بر عملکرد شهردار نخواهد شد و اگر اعضای شورا کوچک‌ترین مشکلی را مشاهده کنند طبق روال نظارتی خود برخورد خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا خطوط راه‌آهن حداقل در قسمتی از سطح شهر که مورداستفاده نیست، جمع‌آوری نمی‌شود، بیان داشت: در شروع عمر دولت یازدهم اقداماتی برای برداشتن خطوط راه‌آهن از درون شهر انجام شد و شرکت راه‌آهن هم با آن موافقت کرد که بعدها دولت زیر بار اجرای طرح نرفت.

ذاکریان بابیان این‌که با ورود تکنولوژی‌های جدید و امکان برقی کردن قطارها می‌توان این خطوط را به زیرزمین انتقال داد، تصریح کرد: باوجوداینکه می‌شد بحث خطوط راه‌آهن داخل شهری را به‌صورت کامل حل کرد اما وزارت راه و شهرسازی علت عدم اجرای آن را اعتراض‌های احتمالی استان‌های دیگر عنوان کرد.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی بابیان این‌که در بسیاری از شهرها عبور خطوط راه‌آهن از بین شهر راداریم گفتند: اجرای این طرح در قم، سایر شهرها را هم به این موضوع حساس خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1pq1.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما